וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שפגע באופנוען טל שביט מואשם בגרימת מוות

31.5.2011 / 14:30

מכתב האישום נגד חיים בר עולה כי לאחר ששמע קול מוזר בוקע מגלגלי מכוניתו סמוך למחלף מורשה. הוא עצר בשול הימני, סטה לשול השמאלי, תוך חציית נתיבים - ופגע ברוכב האופנוע טל שביט

לבית המשפט לתעבורה בתל אביב הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד חיים בר עם, הנאשם בגרימת מותו ברשלנות של העיתונאי טל שביט בתאונת דרכים, שאירעה לפני כחודשיים סמוך למחלף מורשה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד צחי הבדלי מפרקליטות מחוז תל אביב, בר עם שמע רעש מוזר בגלגלי רכבו - ולכן סטה עם רכבו לעבר אי תנועה, ופגע באופנוע שעליו רכב שביט.

בר עם מואשם כי נהג בשעות הצהריים ב-2 במרץ, בזמן שמזג האוויר היה נאה והראות הייתה טובה. הוא שמע רעשים מגלגל המכונית בעודו נוסע בכביש 5 מכיוון מערב למזרח. סמוך למגרש הטניס של רמת השרון, הוא עצר בשול הכביש הימני, כדי לבדוק את מקור הרעש. מכיוון שחשש מהתנועה הסואנת, לא יצא ממכוניתו. לאחר מכן, המשיך לנסוע לכיוון מזרח, ובמחלף מורשה פנה ימינה לנתיב ההשתלבות לכביש 4, לכיוון פתח תקווה.

"הנאשם ביצע סטייה מסוכנת - ובחוסר זהירות"

לקראת קצה נתיב ההשתלבות, עצר בר עם פעם נוספת, בצדו הימני של הכביש, אולם גם הפעם לא יצא לבדוק את מקור הרעש. במקום זאת, הוא החליט לסטות ולעצור בשול הכביש השמאלי - מבלי ששם לב ששביט הגיח עם אופנועו מנתיב ההשתלבות - ותוך שהוא חוצה שני נתיבים. כתוצאה, התנגש שביט ברכבו של בר. מותו של רוכב האופנוע נקבע במקום.

"הנאשם ביצע סטיית רכב מסוכנת, תוך שהוא חוצה שני נתיבים במהירות שאינה סבירה לתנאי הדרך, בחוסר זהירות ושלא בבטחה, כאשר הדבר מהווה סיכון למשתמשים בדרך", צוין בכתב האישום. "הוא ביצע זאת בחוסר זהירות, תוך סיכון המשתמשים בדרך - ובעיקר כאשר מדובר בדרך מהירה ובמחלף סואן במיוחד בשעת צהריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully