וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רוכב הפגין נגד קסדות, נחבט בראש ונהרג

פיליפ קנטוס בן ה-55 השתתף במסע אופנועים במדינת ניו יורק במחאה על החוק המחייב לחבוש קסדות, כשלפתע איבד שליטה, התהפך ונחבט בראשו. הרופאים: אם היה חובש קסדה, הוא היה שורד

צחוקו האכזרי של הגורל: רוכב אופנוע שהשתתף בשבת האחרונה במסע רכיבה במדינת ניו יורק, במחאה על החוקים החדשים המחייבים רוכבים לחבוש קסדות, התרסק עם האופנוע ונהרג ממכה בראשו. כך דיווחו אתמול (ראשון) כלי התקשורת בארצות הברית.

לפי הדיווחים, פיליפ איי. קנטוס, בן 55, השתתף במסע הרכיבה כשהוא רכוב על אופנוע ההארלי-דייווידסון מודל 1983 שלו, סמוך לעיירה אונודגה. בשלב מסוים איבד שליטה על האופנוע, הושלך מעל הכידון ונחבט עם ראשו בכביש בעוצמה. כתוצאה מעוצמת המכה, נהרג. בבית החולים בו אושפז הבהירו הרופאים כי אם היה חובש קסדה, כנראה היה נותר בחיים.

מסע הרכיבה בו השתתף קנטוס אורגן על ידי קבוצה הקרויה "רוכבים אמריקאים למען חינוך" (ABATE), הפועלת כדי "לשמר את אורח החיים האופנועני כך שיהיה מהנה גם עבור ילדינו ונכדינו, באמצעות הצגת נקודת המבט שלנו בפני המחוקקים". הארגון אינו מתנגד עקרונית לחבישת קסדות על ידי רוכבים, אך יוצא נגד החוקים המחייבים חבישת קסדה.

חוק הקסדה בישראל - בעד ונגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully