וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועד הרכבת גילה אדרעי הושעתה: "חצתה כל גבול"

לאחר התנהלות בעייתית, כפי שהגדיר זאת יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, הוחלט בגיבוי היו"ר עופר עיני להשעות את אדרעי מתפקידה. שר התחבורה, ישראל כ"ץ: "מברך על הצעד"

יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, הושעתה אתמול (רביעי) מתפקידה יחד עם שלושה חברי ועד ארצי נוספים. ההחלטה על ההשעיה התקבלה עקב התנהלותה של אדרעי, על פי החלטתו של יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן.

"במהלך השנה האחרונה חצתה אדרעי כל גבול אפשרי המקובל ביחסי עבודה. למרות התנהלותה הושג הסכם עם עובדי הרכבת, אולם המשך התנהלותה הבעייתית, הסירוב להופיע בדיונים בבית הדין ובישיבות המו"מ לגיבוש ההסכם הקיבוצי שהושגו והפרות נוספות תוך הודעה כי לא תקבל עליה שום מרות של ההסתדרות – לא הותירה לי שום ברירה", אמר ניסנקורן.

נמשך הדיון בבקשה להשבית את פעילות הרכבת. שי מכלוף
"לא הותירה שום ברירה". אדרעי/שי מכלוף

אדרעי שמעה על ההחלטה להשעותה מיו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי. ביום ראשון צפויה ועדת המשמעת של האגף לאיגוד מקצועי לזמן את אדרעי וחבריה לשימוע לפני הדחה מתפקידיהם בוועד העובדים. בהודעה מטעם ההסתדרות צוין כי ההחלטה נעשתה בשיתוף היו"ר, עופר עיני.

שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ, בירך על ההחלטה להשעות את יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, מתפקידה. השר הביע תקווה שכעת הרכבת תוכל לצאת לדרך חדשה ולקדם את התוכניות שיביאו לשיפור ניכר בשירות לנוסעים ולהגברת הבטיחות ברכבת.

בדיון בבית הדין לעבודה שנערך בחודש פברואר, בעקבות השבתת תנועת הרכבות, התפרצה אדרעי מספר פעמים והפריעה למהלכו. "אתם שקרנים", הטיחה אדרעי בנציגי ההנהלה, מה שהוביל את השופטת להוציא אותה מהאולם יחד עם שאר חברי הוועד, שהשתעלו והרעישו ובכך הפריעו גם הם למהלכו התקין של הדיון. בנוסף, גידפו חברי הוועד את חברי ההנהלה ועורכי דינם. בהמשך הוחזרו לדיון אך הוצאו ממנו שוב בשל הפרעות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully