וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Waze בדרך לכלי רכב

תוכנת הניווט הישראלית Waze עומדת להגיע מובנית בתוך דגמים חדשים של כלי רכב ממגוון יצרנים, עם השקות ראשונות עוד השנה

וייז משתלב במכוניות. תוכנת הניווט הישראלית הפופולרית תגיע כבר השנה כשהיא מובנית בתוך מספר דגמים חדשים של כלי רכב, זאת לדברי מנכ"ל החברה נועם ברדין, אשר התראיין לסוכנות הידיעות בלומברג. ברדין מוכן היה לחשוף כי החברה עובדת עם "מרבית יצרניות הרכב הגדולות", אך סירב לנקוב בשמות ספציפיים.

נכון לעכשיו, יש ל-Waze כ-19 מיליוני משתמשים במכשירי iOS ואנדרואיד. לחברה מיפוי מלא של ישראל, ארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, בלגיה, דרום אפריקה, אקואדור ופנמה. במדינות אחרות יש לחברה מיפוי חלקי. מעבר לכך, משיקה Waze במספר מדינות שיתופי פעולה עם בתי עסק. כך, מספר רשתות של תחנות דלק בארה"ב יתחילו להציג ב-Waze מידע על מחירי הדלק בכל תחנה בזמן אמת.

הייתרון של Waze על פני רבות ממתחריה הוא בהסתמכות שלה על קהילת המשתמשים. כל מכשיר Waze שמסוגל לדווח לחברה על מיקומו מאפשר לה להבין יותר טוב את המצב בכבישים, זאת כיוון שהיא מסוגלת להבין את מהירות הנסיעה של הרכב. מעבר לכך, גם המשתמשים עצמם יכולים להצביע על בעיות בכביש, ולהתריע על תאונות או מפגעים אחרים. כתוצאה מכך, יודעת התוכנה להתחשב במצב עדכני בכביש כשהיא קובעת את מסלול הנסיעה.

להורדת Waze למכשירי iOS

להורדת Waze למכשירי אנדרואיד

  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully