וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נהרג בהתהפכות; קשישה נפצעה בהתנגשות בסוס

קובי דוד ורמי שני

25.1.2013 / 0:05

בן 24 איבד את השליטה על כלי הרכב בו נסע ליד הכפר בוקעתא שבצפון רמת הגולן. דרומה משם, ליד היישוב אליעד פגע רכב בסוס, וכל יושביו נפצעו

שורת תאונות קשות ברחבי הארץ: צעיר בן 24 נהרג הערב (חמישי) בהתהפכות רכבו ליד הכפר בוקעתא שבצפון רמת הגולן. מבדיקה ראשונית של כוחות המשטרה עולה כי הצעיר, ככל הנראה תושב אחד הכפרים באזור, איבד את השליטה על כלי הרכב, והתהפך לצד הדרך. בוחני התנועה של מחוז צפון במשטרה פתחו בחקירת האירוע. כוחות מד"א ממרחב ירדן שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הנהג.

תאונת דרכים נוספת אירעה מוקדם יותר הערב ליד היישוב אליעד שבדרום רמת הגולן, כשכלי רכב ובו ארבעה בני אדם התנגש בסוס שהיה בשולי הכביש. קשישה בת 78 שישבה ליד הנהג נפצעה באורח בינוני והיא פונתה לטיפול כשהיא סובלת משבר בגולגולת. שלושת הנוסעים האחרים פונו במצב קל לבית החולים פוריה שליד טבריה. כתוצאה מפגיעת הרכב, הסוס התמוטט ומת. "צוותי מד"א מרחב ירדן טיפלו הערב בשני אירועים חריגים". ציין סגן מנהל מרחב תחנת מד"א ירדן שמעון אבוטבול. "באירוע בו מעורב צעיר לא נותר, אלא לקבוע את מותו במקום. באירוע שהתרחש מוקדם יותר האישה פונתה לאחר טיפול רפואי ראשוני במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

נוסף לתאונות שהיו בצפון, גם בדרום התרחשה תאונה קשה, כאשר כלי רכב התנגש בתמרור ביציאה משדרות לכיוון ברור חיל. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר בשנות ה-40 לחייו שנפצע אנושות עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית ולפצוע נוסף במצב קל. שני הפצועים פונו על ידי ניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully