וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג קשה בכבישים: 3 הרוגים בתאונות ברחבי הארץ

רמי שני וקובי דוד

27.3.2013 / 13:34

בתאונה ליד צומת הנגב נהרגה אישה ו-6 נפצעו, בהם ארבעה ילדים. בצומת המוסכים שליד נצרת התנגש נהג ברכב מסחרי, ואז פגע בעמוד. בצהריים נהרגה אישה כבת 50 מדרום לקריית גת

היום הראשון של חול המועד פסח נפתח בצורה קטלנית בכבישי הארץ: אישה נהרגה הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים קשה שאירעה דרומית לצומת הנגב, ונהג רכב פרטי נהרג בהתנגשות בנצרת. מאוחר יותר נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותה של אישה כבת 50, שנפצעה בתאונה ליד קריית גת.

מפרטים ראשונים לגבי התאונה שאירעה בדרום הארץ, עולה כי היו מעורבים בה שלושה כלי רכב. פרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה שבכביש 40, ונאלצו לקבוע את מותה של אחת הפצועות. נוסף אליה, אדם שנפצע באורח קשה נלכד באחת המכונית שהיו מעורבות בתאונה - וצוותים של לוחמי האש חילצו אותו. בתאונה נפצעו גם שני בני אדם נוספים באורח קשה ושלושה באורח בינוני. בין הנפגעים גם ארבעה ילדים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה, והממצאים הראשונים מראים כי נהגת כבת 30 סטתה מנתיבה בקטע שבין צומת הנגב למשאבי שדה, וכתוצאה מכך התנגשה עם רכב שבא ממול.

במקביל, אירעה תאונה קטלנית נוספת בנצרת. נהג רכב פרטי בשנות ה-40 לחייו התנגש ברכב מסחרי סמוך לצומת המוסכים שכביש 60 - ולאחר מכן פגע בעמוד. מותו של האיש נקבע כבר בזירה. מד"א פינה מהמקום אישה כבת 35 שנפצעה באורח בינוני לבית החולים האיטלקי בעיר. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו למקום בניסיון לברר מה הוביל לתוצאה הקשה.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 40 ליד קרית גת, מרץ 2013. שי מכלוף
מה שנשאר מהרכב הפרטי שנפגע בתאונה בכביש 40/שי מכלוף

שעתיים מאוחר יותר נרשמה תאונה קלטנית נוספת, הפעם באזור קריית גת. משאית שנעה על כביש 40 פגעה ברכב פרטי בצומת אבן שמואל. צוות של מד"א העניק טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, וביצע פעולות החייאה באישה בשנות ה-50 לחייה. חרף מאמצי ההחייאה, מותה נקבע במקום. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים באורח קל.

באגף התנועה של המשטרה אמרו כי שלוש התאונות הקטלניות התרחשו בשל הגורם האנושי. "אגף התנועה קורא לציבור הנהגים לגלות אחריות ולהקפיד על ההתנהגות בזמן האחיזה בהגה", נמסר.

תאונת דרכים בצומת הנגב, מרץ 2013. שי מכלוף
זירת התאונה בנגב/שי מכלוף

שלושה בני אדם נפצעו בשעות הבוקר בתאונת דרכים עצמית שאירעה בכביש 471, לא רחוק מקריית אונו. פרמדיקים של מד"א טיפלו בנהגת שנפצעה באורח בינוני, ופינו אותה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. שני פצועים קל הועברו לבית החולים תל השומר.

הבוקר מת מפצעיו ווג'יה פירו, תושב עוספיה בן 17, שנפצע הלילה באורח אנוש בתאונת דרכים שאירעה בדליית אל-כרמל. הוא טופל בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו שני צעירים נוספים באורח קל. אתמול נהרג זיו צשאן, תושב נשר בן 26, בהתהפכות טרקטורון בעמק זבולון. זמן קצר לאחר התאונה, שאירעה בשדות הסמוכים לכפר חסידים, הגיעו למקום צוותי הצלה שפינו את צשאן, אשר נפצע אנושות, לבית החולים רמב"ם בחיפה. עם זאת, לאחר כמה שעות הוא מת כאמור מפצעיו. חוקרי משטרת זבולון החלו לחקור את נסיבות התאונה ואף עצרו חשוד במעורבות בתאונה.

תאונת דרכים בצומת הנגב, מרץ 2013. שי מכלוף
זירת התאונה בנגב/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully