וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נקמה בבן זוגה הבוגדני וקיבלה עונש מאסר. מה היא עשתה לו?

21.9.2015 / 8:32

בראוני ג'וי פארקר גילתה שבן זוכה שכב עם חברתו לשעבר. הוא הסכים שתעניש אותו, אבל היא לקחה את העניין צעד אחד רחוק מדי. זה נגמר באיבר מין חרוך ועונש מאסר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים, יוטיוב

בסרטון - בחורה נוספת שנקמה בבן זוגה הבוגדני בדרך לוהטת

אין ספק שלבני זוג בוגדניים מגיע עונש, אולם רוב הנבגדים משאירים את העניין הזה לטיפולה של הקארמה. בראוני ג'וי פארקר, צעירה בת 22 מאדלייד, אוסטרליה, החליטה לקחת את החוק לידיים ולהעניש את בן זוגה לאחר שגילה לה שהוא בילה שני לילות עם האקסית שלו.

מסתבר שבני הזוג דנו בנושא והצליחו להסכים על עונש ביזארי במיוחד - הם החליטו שבראוני תצרוב את איבר מינו של חברה בעזרת מיישר שיער. אף אחד מהם לא חשב שהפציעה תגיע לכוויה בדרגה שלוש, ושבבית החולים ישאלו ממה היא נגרמה. בראוני נעצרה ואמרה לחוקרים שלא חשבה שמדובר בעונש חמור. "זה לא נראה נורא. זה קיבל צבע חום ודמה לחתיכת בשר שמישהו צלה".

מחליק שיער Silk Therapy של רמינגטון, פברואר 2015. רוס מיטשל,
מתברר שמדובר בלא פחות מנשק קטלני/רוס מיטשל

פארקר נדונה לתשעה חודשי מאסר, והשופט לא חסך בתיאורים אודות הפציעה החמורה של בן הזוג. "אם לסכם את הפרשה בקצרה, הפין שלו יהיה מצולק לכל החיים והוא יסבול ממספר בעיות, חלקן תפקודיות, בנוסף לנזק הקוסמטי שנגרם לאיזור הרגיש".

עוד ציין השופט כי גברת פארקר הייתה קנאית בצורה חולנית, ונהגה להתעלל בבן זוגה באופן קבוע. "את התעללת בו במשך תקופה ארוכה, ותכננת לשרוף לו את האשכים. קינאת בו ובמערכת היחסים שניהל עם חברתו לשעבר הרבה לפני שהחלטת לעשות מעשה", גער בה השופט. בן הזוג סיפר במשפט כי הבין שנפצע בצורה קשה, אך התבייש לפנות לקבלת טיפול רפואי בגלל אופי הפציעה. רק בריאות ותזכרו: מחליקי שיער נועדו לשימוש על הראש בלבד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully