וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רוכב אופנוע נכנס בדהרה לצומת – ומתנגש ברוכב אחר

רוכב אופנוע שנהג במהירות אל תוך צומת בירושלים, טרם ברור אם באור אדום, התנגש ברוכב אופנוע אחר. אחד מהם נפצע באורח בינוני והשני באורח קל. מוקדם יותר עצרו שוטרים נהג שנסע בצורה מסוכנת וככל הנראה צרך הרואין בשפלה

עריכה: אביב אירגז

שני רוכבי אופנוע נפצעו אתמול (ראשון) בצהריים באורח בינוני וקל לאחר שהתנגשו ברחוב הנביאים בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו את הפצוע הבינוני, גבר כבן 70 עם חבלות בראש ובגפיים, לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, ואת הפצוע הנוסף שמצבו קל לבית החולים הדסה הר הצופים.

מתיעוד האירוע שפורסם כמה שעות לאחר התאונה ניתן לראות כיצד אחד הרוכבים מתחיל את נסיעתו יחד עם רכבים נוספים בעת שהרמזור בצומת מתחלף לירוק. כמה שניות לאחר מכן נראה רוכב האופנוע השני נכנס בדהרה אל הצומת ומתנגש ברוכב. טרם ברור אם הוא חצה את הצומת ברמזור אדום, ומאגף התנועה נמסר: "הנסיבות עדיין בחקירה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
סיכול פיגוע בשומרון: חיילת נפצעה קל מאוד בהשלתטות על מחבלת
הלך הסולטן אצל הצאר: הפיוס בין פוטין לארדואן עוד יושיע את סוריה
הירי בגנב המשאית: "חוששים מנקמה, המשפחה תבוא לחסל חשבונות"

תיעוד: שני רוכבי אופנוע נפצעו לאחר שהתנגשו ברחוב הנביאים בירושלים. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד התאונה בירושלים/מערכת וואלה! NEWS

מוקדם יותר מנעו שני בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה תאונה בכביש 44 שבשפלה. בתום מרדף קצר הם עצרו נהג רכב, בן 51 מראשון לציון, שכנראה צרך סמים בטרם החל לנהוג ואף החזיק ברכבו מנות סם. בבדיקת פרטיו התברר כי רישיונו נשלל לפני 14 שנים בגין נסיעה תחת השפעת סמים ומאז לא חודש. הוא נעצר ומחר יובא לדיון בהארכת מעצרו.

הבלשים הבחינו בנהג שנוסע בפראות ומזגזג על הכביש באזור שבין חולון לרמלה. הם הורו לו לעצור אך הוא סירב והמשיך בנסיעה המסוכנת. השוטרים פתחו במרדף אחריו ולבסוף הצליחו לחסום את נתיב הנסיעה שלו. כשהחלו לבדוק אותו הבחינו השוטרים במנות סם החשוד כהרואין על כיסא הנוסע. לפי השוטרים, החשוד לא הצליח לתקשר עמם. המשטרה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ונהיגה תחת השפעת סם, כמו גם עבירות נוספות של החזקת סמים ונהיגה בפסילה וללא רישיון נהיגה.

(עדכון ראשון: 21:27)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מנות הרואין התגלו ברכבו של חשוד שנתפס נוהג בפראות על כביש 44 בין חולון לרמלה. מערכת וואלה! NEWS
המכונית שנעצרה עקב הנהיגה המסוכנת של הנהג/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully