וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה החליקה ונפצעה קשה: המשטרה תבדוק רשלנות מצד העירייה

הדוגמנית בת ה-23 נפצעה באורח קשה לאחר שהחליקה בשביל אופניים בשדרות רוטשילד בתל אביב, שהיה רטוב ובוצי. המשטרה תחקור מדוע העירייה לא חסמה את נתיב האופניים או ניקתה את השביל טרם ההשקיה. עיריית ת"א: "שלטים המזהירים מפני החלקה מוצבים בשדרה"

מערכת וואלה!

המשטרה תחקור האם עיריית תל אביב התרשלה בתחזוקת המדרכה ברחוב רוטשילד, עליה החליקה היום (ראשון) הדוגמנית שלומית מלכה שרכבה על קורקינט חשמלי כשהחליקה על שלולית מי השקיה ונפצעה באורח קשה. המים שהופעלו על ידי מחלקת הגינון של העירייה שטפו את שביל האופניים בשדרה שהיה מכוסה באדמה ועלים, מה שהפך לעיסה בוצית וחלקה. כמה תושבים העידו כי הממטרות פעלו בין השעה 8:00 ל-9:00; זאת, על אף שעל פי הנחיות העירייה הן אמורות לפעול בין השעות 6:00 ל-8:00.

במקום הוצב שלט המתריע מפני החלקה, אך העירייה לא חסמה את נתיב האופניים, ולא ניקתה את השביל לפני ההשקיה כדי למנוע סכנה. כוחות גדולים של משטרת תל אביב, בהם ראש אגף התנועה במחוז סנ"צ דוד בוהדנה, הגיעו למקום וחסמו את הנתיב בעזרת סרטים.

במשטרה יבדקו אם העירייה פעלה בצורה סבירה בהפעלת הממטרות, למרות שהשביל היה מכוסה באדמה ובעלים, אולם טרם זומנו בכירים או עובדי עירייה לחקירה, וייתכן שהדבר ייעשה לאחר איסוף הממצאים הראשונים.

עוד בוואלה! NEWS:
שתי אחיות בנות 16 ו-18 מנצרת נהרגו בהתהפכות רכב בצפון
הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה קשה בתאונת קורקינט חשמלי בתל אביב
שלושה הרוגים, בהם אם ובתה התינוקת, בשתי תאונות דרכים בנגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלומית מלכה בזירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
תאונת קורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
חסימת הנתיב אחרי התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

מלכה בת ה-23 מאושפזת בבית החולים איכילוב עם חבלת ראש, כשהיא מורדמת ומונשמת. "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש בת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי", סיפרה פרמדיקית מד"א יערית אורן. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה והעברנו אותה לבית החולים".

ד"ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים עדכן כי לא נשקפת סכנה לחייה של שלומית מלכה ושהצוות עדיין עורך בירור בתקווה לשיפור במצבה כבר במהלך הימים הקרובים. כמו כן, מלכה עברה סריקת סי-טי בה נמצא כי היא לא סובלת מנזק מוחי. מלכה, שהנחתה את עונתה הרביעית של "The Voice" בערוץ 2, נשואה לשחקן יהודה לוי עמו היא מתגוררת בתל אביב.

שלומית מלכה. צילום מסך
שלומית מלכה. נפצעה באורח קשה/צילום מסך
שילוט בו כתוב "סכנת החלקה" בתאונת הקורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
השלט המזהיר מהחלקה בשדרות רוטשילד/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

בעקבות התאונה סוערות הרוחות ברשתות החברתיות, על ידי אנשים שזועמים על המדרכה הרטובה עליה החליקה מלכה. "כבר כמה שבועות טובים שהממטרות של שדרות רוטשילד משקות את שביל האופניים יחד עם הדשא, ובחלקים מסוימים בעיקר את השביל", כתבה הגולשת דריה קופלר. "כמעט כל יום אני עדה לרוכב אופניים או הולך רגל שמחליק ונופל. היום זה נגמר באמבולנס. ברגע שהאמבולנס נסע, באותה נקודה התרסקה רוכבת נוספת".

מעיריית תל אביב נמסר כי "העירייה מביעה צער על המקרה ותבדוק את נסיבותיו. העירייה משקה מדי יום במועדים קבועים את הדשא בעיר, בשדרות ובפארקים ובאופן טבעי נגרמת רטיבות גם על השביל. שדרות רוטשילד, בהיותן בלב העיר, משמשות את הרוכבים לאורך כל שעות היממה ושלטים המזהירים מפני החלקה מוצבים בשדרה".

תאונת קורקינט של שלומית מלכה ברוטישילד, ת"א 13.8.17. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
שביל האופניים הרטוב עליו החליקה מלכה/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully