וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: אובר מרחיבה את פיילוט שירות שיתוף הנסיעות שלה גם לשעות היום

1.11.2017 / 14:01

חברת הנסיעות משיקה את שירות uberDAY - כהרחבה של שירות uberNIGHT אשר פועל בשנה האחרונה באזור הת"א. המשמעות: ניתן יהיה לשתף נסיעות 24 שעות

אובר. ShutterStock
אובר/ShutterStock

חברת הנסיעות אובר (Uber) הודיעה כי החל ממחר (חמישי) היא מרחיבה את הפיילוט החדש לשירות שיתוף הנסיעות שלה - כך שיפעל 24 שעות ביממה באזור תל אביב והסביבה. מדובר בשירות uberDAY שיתחיל לפעול החל מהשעה 07:00, והוא מהווה הרחבה של שירות הפיילוט uberNIGHT אשר פועל בשנה האחרונה בשעות הלילה באזור תל אביב.

השירות, אשר תוכנן והותאם על ידי חברת אובר להגבלות המוטלות עליה במסגרת הרגולציה הישראלית, מאפשר מצד אחד לציבור הנוסעים נסיעות זמינות ומוזלות; ומצד שני למחזיקי רכבים פרטיים, לצמצם את הוצאות רכבם על ידי שיתוף נסיעות ברכבם הפרטי, אך ללא אפשרות להגיע לרווח כלכלי משמעותי - בדומה לשירותי שיתוף נוספים הפועלים כבר בישראל.

הפיילוט החל לפעול בערבי שישי באוקטובר 2016, ומאז התרחב בהדרגה. בחצי השנה האחרונה הוא פעיל בכל לילות השבוע. שירות uberDAY הוא ההרחבה הראשונה של הפיילוט לשעות היום, ובכך ניתן מענה לבקשות של נוסעים ונהגים רבים לאפשר שיתוף נסיעות זמין, יעיל ומשתלם לאורך כל היממה, 7 ימים בשבוע.

בשנים האחרונות הפופולריות של שירותי שיתוף נסיעות בישראל גוברת, ושירותים מקבילים ל- uberNIGHT ו-uberDAY של חברות כמו "וייז" ו"מוביט" ממשיכים גם הם לצבור אהדה בקרב ציבור הנוסעים והנהגים. נראה כי הקדמה משפיעה על הענף כולו והגיעה גם למוניות המסורתיות, אשר השיקו לאחרונה אפליקציות חדשות לשיתוף נסיעות.

הנהגים המשתמשים באפליקציה יוכלו לבחור בין נסיעה בשירות היום או הלילה, או גם וגם - ובכל מקרה רק בזמנים שמתאימים להם; כאשר הסכום שיקבלו בגין הנסיעות מוגבל לתקרת אחזקת הרכב, כפי שהיא מחושבת על ידי רשות המסים.

הנוסעים המשתמשים בשירות uberDAY או NIGHT, יוכלו לאחר הזנת יעד הנסיעה לראות את מחיר הנסיעה, וכך להחליט האם להזמין את הנסיעה או לבחור באמצעי תחבורה אחר. המחיר המוצג לנוסע הוא מחיר הנסיעה הסופי, ולא ישתנה כתלות במסלול הנסיעה, משכה או מועדה. בחברה מדגישים כי כמו כל מוצר חדש המושק, יתכן כי זמינות הנהגים תהיה מוגבלת תחילה.

לדברי מנכ"ל אובר ישראל, יוני גריפמן, "שנה לאחר תחילת הפיילוט לשירות שיתוף הנסיעות uberNIGHT, אנחנו מרחיבים אותו ומציעים לנוסעים הזדמנות נסיעה יעילה, בטוחה מוזלת גם בשעות היום. עשרות אלפי נוסעים ישראלים כבר משתמשים בשירותי תחבורה שיתופית במגוון אפליקציות הפועלות בישראל ואנחנו בטוחים ש-uberDAY יספק אפשרות נסיעה אטרקטיבית נוספת ובכך יצמצם בעתיד גם את אחזקת הרכב הפרטי".

Uber היא אפליקציה המחברת בין נוסעים לנהגים ביותר מ-600 ערים ברחבי העולם, אשר נוסדה בשנת 2009. בישראל פועלת החברה מ-2014 ומציעה במקביל לשירות שיתוף הנסיעות גם נסיעה במונית מסורתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully