וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אגף התנועה: "הטלפון הוא הגורם מספר 1 להיסח דעת בכביש"

2.1.2018 / 16:48

ניצב דורון ידיד אמר כי במהלך 2017 ניתנו 108 אלף דוחות לנהגים בישראל, בגין שימוש בסלולרי. כעת, בכל תאונה קשה, ייבחן השימוש שעשה הנהג בסלולרי בזמן התאונה. "מספר ניידות התנועה יוכפל השנה בכבישים הבין-עירוניים"

צילום: דוברות אגף התנועה

ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, ניצב דורון ידיד, אמר היום (שלישי) כי "השימוש בטלפון סלולרי הוא הגורם מספר אחת להיסח הדעת בנהיגה", וציין כי במהלך 2017 נרשמו 108 אלף דוחות לנהגים בגין שימוש בסלולרי. לפיכך, הוחלט במשטרה כי בכל תאונה קשה, יבצע בוחן התנועה הליך של בדיקת מכשיר הטלפון הנייד של הנהג, בבדיקה שתבוצע באמצעות טכנולוגיית סיגנט שתבדוק שימוש באפליקציות פופלריות דוגמת ווטסאפ, פייסבוק וכן שליחת הודעות סמס במקביל למועד התאונה.

"המשטרה החלה היום בניסוי שבו ישלחו אוטומטית הודעות סמס לנהג שרכבו צולם במצלמת מהירות או במצלמת רמזור", אמר ידיד. ההודעה תישלח ימים לאחר הצילום בכביש ולפני הגעת הדוח, ובה יצוין כי הדוח צפוי להגיע בקרוב לאחר שהרכב תועד מבצע עבירת מהירות או חצייה ברמזור אדום. "מרבית המצלמות האלה החלו לאכוף מהירות שחוצה ב-16-20 קמ"ש את המהירות המותרת בדרך בין-עירונית, וכן הן מתעדות רכבים שחוצים במהירות של 11-16 מעל המותר בדרך עירונית", אמר ידיד, שציין כי לרוב גובה ברירת המחדל של הקנס הוא 250 שקלים.

ניידת משטרת התנועה הארצית בפעילות אכיפה נהיגה בשכרות. אגף התנועה משטרת ישראל,
מספר הניידות יוכפל השנה בכבישים הבין-עירוניים/אגף התנועה משטרת ישראל

"כל שוטר תנועה יצויד בנשיפון, שבאמצעותו יבצע בדיקות שכרות לנהגים במרחב העירוני, כדי למנוע את עבירות הנהיגה בשכרות", אמר ידיד. ראש אגף התנועה הוסיף כי "באגף ישנם כיום 340 שוטרים, והשנה יתווספו 250 שוטרים נוספים. כיום ישנן 78 ניידות ועוד 25 ניידות מתנדבים, מספר שיוכפל במהלך השנה, כך שבכל משמרת יהיו 150 ניידות תנועה ו-30 ניידות מתנדבים בכל הכבישים הבין-עירוניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דורון ידיד בטקס החלפת פיקוד של מפקד אגף התנועה, בית דגן. נובמבר 2016. מור שאולי
"השימוש בסלולר - הגורם מספר 1 להיסח הדעת בכביש. מפקד אגף התנועה במשטרה, ניצב דורון ידיד/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully