וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חניה: פנגו מציעה לקחת את הרכב למוסך

15.4.2018 / 12:09

מדובר בשירות חדש של החברה, במסגרתו היא תספק לבעלי כלי רכב פרטיים טיפול שנתי ושינוע למכון הטסט השנתי. בשלב הראשון השירות יינתן בגוש דן ובהמשך לכל חלקי הארץ

מערכת וואלה!

(בווידאו: כך פועלת אפליקציית פנגו)

לא רק שירותי חניה: חברת פנגו הודיעה היום (ראשון) על השקת שירו תחדש "פנגו עד הבית", המעניק לנהגים שירותי מוסך. במסגרת השירות החדש, החברה תספק טיפול שנתי והעברת הרכב את הטסט השנתי, כולל איסוף והחזרה של הרכב אל בית הנהג או אל מקום עבודתו, לפי בחירתו.
בשלב הראשון מפעילה פנגו את השירות בגוש דן ובחודשים הקרובים תורחב הפריסה לכל חלקי הארץ. המטרה היא לתת למחזיקי רכב פרטי שירותי רכב עד הבית, שמקבלים רק לקוחות המנויים על שירותי ליסינג.

"בעלי רכבים פרטיים רבים רואים את הנסיעה למוסך ובחזרה כטרחה ומעדיפים שאיש מקצוע יעשה זאת עבורם, במקום להפסיד יום עבודה שלם במוסך או את יום שישי, זמן הפנאי המרכזי של מרבית הנהגים בישראל", מסבירים בחברה.
מי שיבקשו לתאם תור לטיפול במוסך או בטסט שנתי יוכלו לבצע זאת בלחיצת כפתור מתוך האפליקציה. בחברה מדגישים כי מחירי הטיפולים, השירות והחלפים יהיו נמוכים בשיעור של עד 40% בהשוואה למוסכי יבואן.

סקר שהזמינה פנגו באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה מראה כי 67% מהנשאלים לא מעוניינים לבזבז יום עבודה כדי להכניס את הרכב לטסט או לטיפול שנתי. כמו כן, בדיקה פנימית שערכה פנגו בקרב לקוחותיה, הצביעה על כך ש-69% מהם התעניינו בשירות שמשנע את הרכב לטסט לטיפול שנתי ובחזרה.

פנגו עדש הבית - שירות מוסכים. פנגו,
שירות המוסכים החדש של פנגו/פנגו
השירות יינתן באמצעות חברת דרייבר ב-40 מוסכים נבחרים בפריסה ארצית. מדובר במחיר שנתי של 348 שקל לרכב

השירות יינתן באמצעות חברת דרייבר ב-40 מוסכים נבחרים בפריסה ארצית. מדובר במחיר שנתי של 348 שקל לרכב, כאשר התשלום על תיקונים נוספים במסגרת הטסט (אם יהיו) יתבצעו באמצעות חשבון הפנגו של הנהג, בכפוף לאישורו מראש. הנהגים שיירשמו לשירות יקבלו שירותי תיקון פנצ'רים ללא עלות בפריסה ארצית על ידי פנצ'ריות רשת צ'ק אפ העובדות עם פנגו.

לדברי רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, "אנחנו מביאים היום בשורה חדשה לנהג באחד מהנושאים שהכי מטרידים אותו בתחזוקת הרכב - הטסט והטיפול השנתי לרכב. מסקרים ובחינות שביצענו עלה כי נהגים מותשים מהנסיעות למכוני הרישוי ולמוסך, ולא פעם הם חשים בחוסר שקיפות מצד נותני השירותים. פנגו, בשיתוף חברת דרייבר, נכנסת לעולם שירותי הטיפולים והתיקונים לנהג כדי לפנות לו עוד זמן, לייצר נוחות גבוהה, אמינות וגם חיסכון כספי באמצעות קבלת שירות ממוסכים המבוקרים באופן שוטף על ידי מומחים".

פנגו עדש הבית - שירות מוסכים. פנגו,
שירות המוסכים החדש של פנגו/פנגו
פנגו עדש הבית - שירות מוסכים. פנגו,
שירות המוסכים החדש של פנגו/פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully