וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת בני גנץ: התוסף הזה כבר הצליח לנצח את נתניהו

7.4.2019 / 7:17

יומיים לפני הבחירות ומאסתם לקרוא על פוליטיקה? אז עדיין אין תוסף שמעלים את הפוליטיקה מאתרי החדשות, אבל כן יש תוסף שמחליף את אחד המועמדים הדומיננטים ובמקום בנימין נתניהו, יופיע סקווידויד. כן אותו אחד מבובספוג. כל הפרטים על התוסף שיוסיף קצת הומור

נתניהו אצל רני ושרון. צילום מסך
סקווידוויד במקום בנימין נתניהו ותפוח אדמה במקום שולי מועלם./צילום מסך

ביום שלישי זה יקרה ובתקווה שמיליוני אזרחים ינהרו אל הקלפיות ויממשו את זכות הבחירה. בינתיים, אנחנו ערים ללא מעט סערות פוליטיות ולכלוך על מתמודדים. אם מאסתם ובצדק מלקרוא על פוליטיקה ולראות כותרות וכתבות הקשורות, אז ייתכן והתוסף הבא הוא בדיוק בשבילכם. הוא אומנם לא מסנן את כל הבחירות באופן אבסולוטי, אבל הוא בהחלט מסנן את אחד מהתמודדים הדומיננטים: ראש הממשלה בנימין נתניהו. לידיעת הקורא בני גנץ, התוסף הזה כבר הצליח לנצח את נתניהו. התוסף פותח עבור דפדפן הכרום ומחליף את בנימין נתניהו בסקווידוויד, כן, אותה הדמות מבובספוג. התוסף מחליף בכל אתר שתיכנסו אליו את השם המלא "בנימין נתניהו" סקווידוויד, בין אם זה בעברית או באנגלית וגם את תמונתו של נתניהו בתמונתו של סקווידוויד.

אם אתם משתמשים בדפדפן כרום, תוכלו להוריד את התוסף בקישור הבא. מיד בסיום ההתקנה, הפעילו מחדש את הדפדפן והשם בנימין נתניהו יוחלף. התוסף לא צבר פופולריות רבה ואולי כי טרם באמת התפרסם ברשת. יש לו 431 משתמשים בלבד והוא זכה לדירוג של חמישה כוכבים מ-14 מדרגים. אם מיציתם את התוסף, העתיקו את הכתובת הבאה: chrome://extensions. שם בחרו את התוסף והסירו אותו. אחרי הפעלה מחדש של הדפדפן, הכיתוב והתמונות יחזרו כמו שהיו בעבר. התוסף הוליד שרשור קורע בטוויטר שבו אנשים רבים שיתפו את הכותרות והטקסטים החדשים והמשעשעים: "לסקווידויד יש שני כובעים כאן והוא חייב להפריד ביניהם: 1. ראש מדינה ומפקד של ארגוני הביטחון והסייבר. 2. מתמודד מול גנץ על ראשות הממשלה". עוד כתבו: "מועמד כחול לבן נגד סקווידוויד: 'להאמין למי שבגד בשלוש נשותיו או לרמטכ"ל לשעבר'".

עוד בנושא:
"כולם מקבלים תביעה!": ברשת צוחקים על ריאיון ראש הממשלה
"גשם של פלאפלים": ברשת לועגים וצוחקים על איחוד בני גנץ ויאיר לפיד
"הנה אלי והנה ישי": הרשת גועשת בעקבות שלט ה"אבא ואבא" של אלי ישי

בנימין נתניהו סקווידויד. צילום מסך, צילום מסך
״מדהים שגם אחרי הריאיון-ביזיון אצל שרון ורני, סקווידוויד טוען שכולם נגדו״./צילום מסך, צילום מסך

לפני פחות משלוש שנים, פותח תוסף שמסנן את שולי מועלם מהאינטרנט והופך אותה לפתוח אדמה. התוסף פותח בעקבות הצעת חוק 'הפורנו', שיזמה חברת הכנסת שולי מועלם. התוסף מחליף את שמה של חברת הכנסת ל-'תפוח אדמה' ובכל מקום שבו תופיעה תמונתה, תופיע תמונה של תפוח אדמה. התוסף עדיין פעיל ותוכלו למצוא אותו כאן. נכון לכתיבת שורות אלו, מדובר בשני התוספים היחידים שמבצעים את הפעולה הזאת. במידה ויהיו תוספים דומים על חברי כנסת אחרים או כאלו הרצים לראשות הממשלה, נדווח גם עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully