אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוחן סלעים

29.7.2019 / 9:27

רגע לפני שהוא מפנה את מקומו לדור החדש, יבואנית שברולט לישראל מוציאה גרסת שטח מפלצתית לסילברדו. קבלו את ה-Z77 OFF ROAD

שלא יספרו לכם סיפורים, טנדר זה החיים. וזה מניסיון אישי כבעליו של אחד ישן של שברולט. כאשר מדובר על לבנות כאלו - לאמריקנים אין מתחרים. המדינה שהביאה לעולם את הפורד F-150 ואת סדרות הטנדרים הגדולים יותר, כבר הפכה את התצורה הזו לדת ממוסדת ומאורגנת.

נכון, בישראל אין לנו את המרחבים העצומים, את מרכזי הקניות בהם מוכרים אריזות דגני בוקר בגודל של שק אבקת כביסה אצלנו, חבילת אבקת כביסה בגודל של שק מלט ושק מלט בגודל של מזרן. אלינו הם מגיעים בעיקר מכיוון שהם משמשים מקלט מס ומאפשרים הזדכות על המע"מ והחזר הוצאות לעצמאיים.

שברולט סילברדו אחד הנציגים הבולטים של הקטגוריה הזו בישראל, עומד בפני החלפה ורגע לפני שהוא יוצא לגמלאות, החליטה היבואנית לעשות מעשה ולהציע את הסילברדו בגרסת שטח קשוחה.

שברולט סילברדו בגרסת שטח. בני דויטש,
אחד טנדר ענק, אחד מור מגידיש על ההגה ואחד בני דויטש מאחורי העדשה וזו התוצאה/בני דויטש

גרסת ה-Z77 OFF ROAD נבנתה בשיתוף סדנת "גתוס", כאשר הבסיס הוא הסילברדו המוכר עם מנוע ה-6.6 ליטר עם 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית והנעה כפולה עם הילוך כוח לשטח.

על אלו נוספה הגבהה של של 5 ס"מ (מאושרת ברישיון), באדיבות סט קפיצים ובולמים של רנצ'ו, צמיגי 50/50 של BF גודריץ'. הגחון, תיבת ההילוכים, מיכלי הדלק והאוריאה ממוגנים (חשוב מאוד לאור זוויות הבטן הבעייתיות כתוצאה מאורך הרכב).

כמובן שהרבה מהטקס הוא גם ההופעה החיצונית, לכן עוטה ה-Z77 OFF ROAD גם פגוש קדמי מאסיבי, שמשפר את זווית הגישה, ובו כננת 12,000 ליברות וסט פנסי ערפל. קשת העמסה מאסיבית בארגז, מדרגות צד, הרחבה לבתי הגלגלים ועוד.

שברולט סילברדו בגרסת השטח בתצוגת תכלית (צילום ועריכה: בני דויטש)

שברולט סילברדו Z77 בגרסת שטח מיוחדת/צילום ועריכה: בני דויטש

מעבר לתוספות השטח, זהו הסילברדו הגדול והמוכר, עם אורך של 608 ס"מ, רוחב של 205 ס"מ, גובה של 199 ס"מ ובסיס גלגלים של 390 ס"מ - נכון, ממש לא הכלי המתאים לעבודת שטח טכני לכתחילה.

ברשימת האבזור ניתן למצוא הגה עור, תאורת לד פנימית, מראות צד מחוממות, מערכת המולטימדיה עם מסך 8 אינץ', מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

בתחום הבטיחות יש שש כריות אוויר, מצלמת רוורס, בקרת יציבות לנגרר, מערכת התרעה על סטייה מנתיב בהתקנה מקומית (הדור הבא כבר צפוי להגיע מאובזר במערכות מקוריות) ועוד.

שברולט סילברדו בגרסת שטח. בני דויטש,
עם מי אתם הייתם בוחרים לחצות את המדבר?/בני דויטש

מחיר המפלצת עומד על 235 אלף שקלים בתקופת ההשקה במקום 265 אלף שקלים. זהו מחיר הזהה לגרסה הרגילה, אבל מכיוון שהוא מופיע כדגם נפרד במחירון אצל היבואנית מאמינים כי הדבר יביא לכך שגרסאות אלו יימכרו גם כמשומשות במחיר גבוה, בניגוד לשיפורים עצמאיים, שלא תמיד מקבלים ביטוי במחיר המכירה הלאה.

הבהרה:
בימים האחרונים הועלו תגובות בעלות אופי בלתי הולם, על ידי גולש שנחוש לזהם את השיח בתגובות. מכיוון שאני רואה את עיקר העיסוק שלנו כיצירת תוכן ולא מרדף שווא אחרי מופרעי האינטרנט, אפשרויות התגובות נעצרו לעת עתה. נשמח להמשיך לשמוע מכם ולקבל תגובות בדף הפייסבוק שלנו.

שברולט סילברדו בגרסת שטח. בני דויטש,
שברולט סילברדו בגרסת שטח/בני דויטש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully