וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגי מוניות לא הפעילו מונה ועוכבו לחקירה

21.2.2006 / 12:15

12 נהגי מוניות ממודיעין עורכבו לחקירה על ידי פקחי משרד התחבורה, לאחר שהתברר כי לא הפעילו מונה, בניגוד לתקנות

12 נהגי מוניות שפעלו בעיר מודיעין עוכבו אתמול לחקירה על ידי פקחי משרד התחבורה, לאחר שלא הפעילו מונה במהלך נסיעה, כפי שמתחייב מתקנות התעבורה.

במסגרת מבצע שנערך אתמול במודיעין כנגד נהגי מוניות שלא מפעילים מונה, התחזו פקחים של משרד התחבורה לנוסעים וביצעו נסיעות מבחן בעיר מודיעין. בכל הנסיעות גבו הנהגים מחיר קבוע של 15 שקלים ולא הפעילו מונה, כמתחייב מתקנות התעבורה. הנהגים נלקחו לחקירה ושוחררו לאחר שהפקחים גבו מהם עדות.

מתדפיסי חשבוניות שתפסו פקחי משרד התחבורה עולה, כי נהגי המוניות במודיעין נוהגים מזה זמן רב לגבות מחיר קבוע של 15 שקלים מכל הנוסעים. הנהגים טענו כי המחיר מתאים להנחיות שקיבלו ממנהלי תחנות המוניות שבמסגרתן הם עובדים. בעקבות זאת זומנו לחקירה גם מנהלי התאגידים של המוניות במודיעין.

דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה, ציין כי נגד כל נהגי המוניות שנעצרו נפתחו תיקי חקירה בגין אי הפעלת מונה ובכוונת משרדו להגיש בתוך זמן קצר כתבי אישום לבית משפט כנגד כל הנהגים. ב-2005 הוגשו לבית משפט כ-800 תביעות נגד נהגי מוניות שפעלו בניגוד לתקנות התעבורה. התביעות הוגשו בגין אי הפעלת מונה, הפקעת מחירים וסירוב להסיע נוסעים ליעדים קצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully