פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      אינפיניטי

      אינפיניטי

      ניסאן מעולם לא הצליחה לפנות בצורה אקסלוסיבית כמו מתחרותיה מרחבי ארה"ב ואירופה לפלח שוק היוקרה. אבל כל זה השתנה ב1989, עם מיסוד מותג אינפיניטי במסדרונות החברה. מרבית המכוניות התבססו על דגמי ניסאן השונים אך עיצובם היוקרתי בתוספת אבזור נדיב, יצרו את הבידול ההכרחי והפאר הנדרש עבור לקוחות הפרימיום בארה"ב. למרות זאת, תנודות רבות חלו בהצלחתו של המותג במהלך שנות ה-90. שיווק הדגמים לא צלח בנוחות את התחרות אל מול שאר דגמי היוקרה של המתחרות וכך יצא, שעד שנת 2000, אינפינטי כבר הייתה בסכנת הכחדה מיידית. בין השנים 2003-2007 חלה התאוששות כבירה ואינפינטי החלה בשיווק אגרסיבי שפרץ אל גבולות נוספים מעבר לארה"ב והמזרח הרחוק. בשנת 2008, לראשונה מאז הקמת המותג, הוחלט על שיגור מכוניות אינפינטי לשוק האירופאי כשתערוכת ז'נבה, אומצה להשקת המכונית.

      רכבי שטח וקרוסאובר

      יוקרתיות: סלון ופאר

      משפחתיות וקומפקטיות

      ספורטיביות וקבריולה