פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      לינקולן

      לינקולן

      מנשיאים לרשויות חוק, ועד לאנשי עסקים היסטוריים. לינקולן היוקרתית, פעלה תחת תאגיד פורד מאז הקמתה ב 1918 על יד מייסדה הנרי לילנד. ב-1922 היא נרכשה על ידי חברתו של הנרי פורד אך נתקלה בקשיים בפלח שוק היוקרה הגואה והייחודי. דגמיה לא היו מספיק יוקרתיים, עלויות הייצור היו גבוהות במידה ניכרת משאר התוצרות ולאחר 150 מכוניות בלבד בשלהי אותה שנה , הגישה לינקולן בקשה לפשיטת-רגל ונמכרה רשמית לפורד בכ-8 מיליון דולר. בין השנים 1923-1924 הציגה החברה מספר מכוניות סדאן וגרסאות משוריינות עבור המשטרה. חלקן, עם שמשות ומגיני כדורים בעובי 5 ס"מ. 1932 הביאה עימה את הצגת מנוע 12 הצילינדרים בנפח 4.4 ליטר. יחד עם שאר העולם, התעשייה המסחרית ספגה מהלומות בעקבות שתי מלחמות העולם, אך לינקולן הצליחה להתאושש בעיקר בראשית שנות ה-50 והשנים שלאחר מכן. הצגת הדגם האייקוני הלינקולן קונטיננטל אשר ייצורו נמשך כמה עשורים והושק בגרסאות שונות, הציב את לינקולן כמותג יוקרה ראוי אך כזה שאינו בלתי-נגיש לדרג הביניים הגבוה .עד 1998 לינקולן הובילה את המכירות בסגמנט שלה, אך המחסור בדגמים חדשים הביא לנפילה ברווחים. בשנת 2006 הכריזה החברה על שינוי והכנסת מספר דגמים חדשים אשר ישווקו במהלך 2008.

      רכבי שטח וקרוסאובר

      יוקרתיות: סלון ופאר