וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני עשה היסטוריה: נהג במכונית פורמולה 1

הנהג הישראלי השתתף במבחנים לפורמולה 1, ומהנדסי קבוצת סאובר הביעו סיפוק רב מהביצועים שלו: "רוי עשה עבודה מעולה וזה בסיס מצוין כדי לעבוד איתו בעתיד". ניסני: "צברתי המון ניסיון ביום האימונים הזה"

רוי ניסני נהג מירוצים. מטיאס פרסון, מערכת וואלה! NEWS
מרוצה מהיום הזה/מערכת וואלה! NEWS, מטיאס פרסון

רוי ניסני עשה היום (חמישי) היסטוריה כשנהג במכונית הפורמולה 1 של קבוצת סאוובר על המסלול בוולנסיה שבספרד עם דגל ישראל. ניסני נהג על מכונית הפורמולה C-31 ובסיכומו של היום הביעו בקבוצה שביעות רצון רבה ביותר מביצועיו של הנהג. ניסני סיכם את היום, ואמר: "זה היה יום מצוין. ההרגשה לנהוג במכונית פורמולה 1 הייתה נהדרת, צברתי המון ניסיון ביום האימונים הזה".

במהלך יום האימונים עבר ניסני כ-400 קילומטרים בכ-100 הקפות של המסלול במכונית שהיא בעלת 800 כוח סוס ו-2,398 סמ"ק המאיצה מאפס ל-100 קמ"ש בזמן של 1.8 שניות. כבר במקצה הראשון הרשים ניסני את מהנדסי הקבוצה, כשאחד מהם העיר: "קשה להאמין שזו הפעם הראשונה של הנהג בפורמולה 1". אחרי שלושה מקצים של שבע הקפות כל אחד, שנועדו בעיקר לתת לניסני את הזמן להתרגל לעוצמה, יצא הנהג למקצים ארוכים של 15 הקפות כל אחד, ובמהלכן רשם גם את זמן ההקפה הטוב ביותר של היום 51:14 דקות.

רוי ניסני נהג מירוצים. מטיאס פרסון, מערכת וואלה! NEWS
מתאים לו? רוי ניסני/מערכת וואלה! NEWS, מטיאס פרסון

המהנדסים של סאובר הביעו סיפוק רב גם מהיכולת הפיזית והעמידה בלחץ של כחמישה כוחות G שהופעלו עליו במהלך האימון, דבר הדורש כושר גופני גבוה ושרירי צוואר חזקים במיוחד. מנהל הקבוצה, ברט סנדר, סיכם: "רוי עשה היום עבודה מעולה וזה בסיס מצוין כדי לעבוד איתו בעתיד". לאורך היום תרגל ניסני מצבים שונים, השתמש במספר סוגי צמיגים ונבחן באסטרטגיות שונות של נהיגה, כאשר המהירות המרבית אותה רשם היתה 350 קמ"ש.

בקבוצת סאובר פרסמו הערב הודעה רשמית המסכמת את אימון המבחן של ניסני. בשבועות הקרובים יקבלו בקבוצה את ההחלטות לגבי כלל הנהגים בשתי העונות הבאות ובסביבתו של ניסני אופטימיים מאוד לגבי שילובו בעתיד בקבוצה. ניסני שסיים השבוע עונה שנייה במרוצי אליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3 ובסך הכול חמש עונות כנהג פורמולה, בהן נהג גם בפורמולה ב.מ.וו ג'וניור ובפורמולהמאסטר עם 9 פודיומים, יוצא עכשיו לפגרה קצרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוי ניסני נהג מירוצים. מטיאס פרסון, מערכת וואלה! NEWS
רוי ניסני נהג מירוצים/מערכת וואלה! NEWS, מטיאס פרסון
  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully