וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני מדורג ראשון בין הרוקיז

בפתיחת מירוץ העונה של פורמולה ב.מ.וו ליסטה ג'וניור מדורג הנהג הצעיר במקום השישי הכללי. ניסני: "זו הרגשה נהדרת"

נהג המרוצים הישראלי, רוי ניסני, פתח ברגל ימין את מירוץ פתיחת העונה של פורמולה ב.מ.וו ליסטה ג'וניור, שהתקיים בסוף השבוע בהוקנהיים שבגרמניה. בסיום המירוץ עמד ניסני על הפודיום כשסיים במקום הראשון בדירוג הרוקיז כשברקע נשמע ההמנון הישראלי.

ניסני סיים היום (ראשון) את המירוץ במקום החמישי הכללי, לאחר שבסיבוב השלישי פגע בו נהג אחר, אריק ניובר הגרמני. למרות שהספוילר ברכבו של ניסני התרסק, המשיך הנהג הצעיר בן ה-15.5 במרוץ, ולפרקי זמן ארוכים המשיך להחזיק במקום השלישי כשלקראת הסיום איבד אותו וירד למקום החמישי.

סוף השבוע בהוקנהיים היה טוב מאוד מבחינת ניסני. בשני המרוצים שהתקיימו (בשבת ובראשון) הוא חגג על הפודיום. אתמול דורג שני בין נהגי העונה הראשונה והיום כאמור דורג ראשון. בדרוג הכללי של התחרות ניסני מדורג שישי, כאשר כל חמשת הנהגים שמקדימים אותו הם נהגים מנוסים יותר, כשהצעיר ביניהם בן 18 והמבוגר הוא בן 21, בעוד ניסני הוא הנהג הצעיר ביותר בסבב.

כ-20 אלף צופים מילאו היום את יציעי המסלול בהוקנהיים, אשר משמש גם בימים אחרים למרוצי פורמולה 1 ובשבוע הבא יארח את אליפות היצרנים של ה-DTM. אחרי הטקס על הפודיום סיכם ניסני ואמר: "זו הרגשה נהדרת לשמוע את ההמנון ישראלי בדיוק בערב יום העצמאות. אני מרוצה בסך הכל מהתוצאות שלי כאן וכבר מחר אתחיל להתכונן למרוץ הבא שיתקיים בעוד שבועיים בנובורינג". בשבוע הבא ניסני ייצא לאימונים בברנו, כחלק מההכנה למרוץ הבא בסבב.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully