וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העקשנות של הגברים בבריטניה מעכבת אותם

15.3.2006 / 8:58

נהגים גברים מבזבזים יחד 6 מליון שעות בשנה, מכיוון שהם לא מוכנים לעצור ולבקש הוראות - גם אם הם מאבדים לגמרי את הדרך

נהגים בריטים מהמין הגברי מבזבזים, כולם ביחד, קרוב ל-6 מליון שעות בשנה בדרכים – מכיוון שהם לא מוכנים לעצור כדי "לשאול מישהו בדרך". סקר שערכה חברת הביטוח "Royal Automobile Club Direct Insurance" מצא, כי גברים שאיבדו את הדרך מחכים בממוצע 20 דקות לפני שהם מוכנים לעצור לבקש הנחיות, בעוד נשים ממתינות רק 10 דקות לפני שהן פונות לעזרה.

בסוכנות AFP דווח, כי גברים אפילו מוכנים לסבול "תקופת נדנוד" של 10 דקות, בממוצע, ממי שיושב לצד הנהג לפני שהם עוצרים לשאול. מהסקר, שהקיף 2,000 מבוגרים, עולה גם כי 64% מהזוגות הנשואים מתחילים לריב כשהם מאבדים את דרכם, רק 27% מתכננים את הדרך לפני שהם יוצאים אליה, ורק אחד מכל ארבעה נהגים טורח לרשום את ההוראות שהוא מקבל כדי לא לשכוח אותם ולאבד שוב את הדרך.

מנכ"ל חברת ה[[ביטוח]], קרייג מרטין, אמר שהמודעות לבעיה יכולה לשפר את הנהיגה והבטיחות בכבישים. "החרדה, הלחץ והכעס שאיבוד הדרך מעוררת הם הסחות דעת לא נחוצות, במיוחד בכבישים העמוסים של היום, שבהם הנהגים חייבים להיות ערניים ומרוכזים", אמר. "אפשר להימנע מהבעיות האלה בקלות, אם הנהגים רק יבקשו הוראות או יתכננו את הנסיעה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully