פורשה הצליחה להתאפק שבוע אחד בלבד לפני שנשברה ושוב הוציאה גרסה חדשה לדגם קיים. ואם בשבוע שעבר סיפרנו לכם על המהדורה המוגבלת של פורשה 911 קאררה בלק אדישן, הרי שהפעם זו הבוקסטר S שמקבל את אותו הכותר. הופעת הבכורה בתערוכת ז'נבה.
כמו עם הקאררה, גם הבוקסטר S בלק אדישן תיוצר בכמות מוגבלת של 987 יחידות. היא תציע צבע שחור בלבד מבחוץ ומבפנים, כולל מספר מאפיינים ייחודיים רק לה כמו חישוקי ה-19 אינטש, כל אחד קל ביותר מקילו מאשר אלה של ה-S. פרט לכך, שינויי אבזור ממשיים אין כאן אלא אם כן הלקוח ממש יתעקש ויעשו משהו במיוחד בשבילו בתמורה לתוספת המחיר הראויה.
מה שכן השתנה כאן הוא הספק המנוע, אולם ממש בקטנה. יחידת הבוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.4 ל' מפיקה 320 כ"ס, עשרה יותר מב-S. שיא ההספק מגיע ב-7,200 סל"ד בעוד שיא מומנט של 37.7 קג"מ מושג ב-4,750 סל"ד. התרגום לתאוצה בגרסה הידנית (שישה הילוכים) הוא 5.2 שניות ל-100 קמ"ש, עשירית שנייה מהר יותר מה-S כשגרסת ה-PDK כפולת המצמדים (שבעה הילוכים) תקצץ עשירית שנייה נוספת. בפורשה גאים לספר כי צריכת הדלק לא השתנתה והיא נותרה 10.2 ק"מ לליטר בממוצע.
גם הבוקסטר הופכת שחורה
ירון אדרי
5.2.2011 / 10:32