צילום ועריכה: אור ירוק
תחבורה ציבורית יעילה אמורה להיות אחד הסעיפים בדרך לצמצום תאונות הדרכים, אולם המציאות מלמדת אותנו אחרת. מחד, כלי רכב רבים משתמשים בתחנת האוטובוס ולמעשה "גונבים" את שטח העצירה של האוטובוס וכך מעמידים את עצמם, את האוטובוס ואת הנוסעים בסכנה.
אולם, נהגי האוטובוס עצמם אינם חפים מנהיגה עבריינית. מחציית צמתים באור אדום ועד ביצוע פניה מנתיבים בהם הפניה אסורה כלל. פעולה זו כרוכה גם לרוב בהידחפות לתוך תנועת כלי רכב אחרים והעמדת כל הסובבים בסכנה.
בשנים האחרונות עלתה מעורבותם של נהגי האוטובוסים בתאונות דרכים עד לרמה מדאיגה של כפול מחלקם בצי הרכב במדינה. נהגי האוטובוס אמורים להיות מקצועיים בנהיגה, אולם הנתונים מראים כי מעורבותם בתאונות קטלניות היא פי 15 מזו של רכב פרטי.