זאת לא הפתעה גדולה כשניסאן מפיקה GT-R חדשה, כמעט שנה אחרי הדגם הקודם. מי שמראש מסמנת מכוניות על אקזוטיות מגרמניה ואיטליה לא יכולה להרשות לעצמה לנוח על זרי הדפנה. וכך למעשה, ה-GT-R היפנית (המתויגת לעתים כגודזילה), היא קצת יותר מיומנת מזו שהיא יורשת, כשלדברי החברה הוכנסו שדרוגים במנוע, בתיבת ההילוכים, במתלים וכן התווספו לה כמה קילוגרמים במסגרת תכנית כושר קלה. בו בעת, מחכים לגרסת המסלול הקיצונית שתנתץ שיאים על מסלול הנורבורגרינג.
עד אז, ניסאן תמכור ה-GT-R בגרסת המפעל "הפשוטה", עם כל מה שאין בשום מכונית אחרת. גולת הכותרת מטבע הדברים מתמקדת במנוע ה-3.8 ל' שישה צילנדרים, כפול מגדשי הטורבו. על ידי שינויים במערכות הפליטה, היניקה וחיזוק מכללים, זה קיבל כעת תוספת סמלית של 20 כ"ס המזניק את התפוקה ל-550 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-63.6 קג"מ ב-3,200 סל"ד. בניסאן מדווחים כי יחידת הבנזין כוילה לייצר תוספת מחץ בתחום הנמוך והבינוני, שעה שהבחישה בתיבת ההילוכים מהירה וחלקה יותר מהדגם הקודם, ותסייע לה במיאוצים דרמטיים.
לצפייה בסרטון עם ביצועי הניסאן החדשה היכנסו לפייסבוק שלנו
בעניין זה אגב, אין מידע רשמי אודות השיגור ל-100 קמ"ש, אך נוכח הכשרון שלה ותוצאות העבר, מותר להמר שהזמן הלא רשמי מתקרב ל-2.8 שניות. גם לקמצנים אגב יש בשורה, כאשר צריכת הדלק השתפרה ל-9 ק"מ לליטר לעומת 8 ביוצאת, כשבנוסף לכך תהיה ה-GT-R החדשה פחות אכזרית כלפי הסביבה בשל נתון CO2 מופחת. זאת ועוד, על הכביש תוכננה מערכת המתלים של ה-GT-R בצורה אסיטמטרית (צד אחד גבוה במעט מצד הנוסע), הלוקחת בחשבון את משקל הנהג ומתאזנת בהתאם לניהוג.
חיצונית לא נעשו שינויים מרחיקי לכת, כך שסימני ההיכר שלה (האף הארוך, חישוק הענק והכנף המסורתית) נשמרו. עם זאת, תא הנוסעים מכיל הפעם מערכות בידור מתוחכמות ומצלמת ראייה אקטיבית מרובת חיישנים לאחור, שתוכלו מידי פעם ללגלג על העגלות ברמזור.
המחיר לניסאן GT-R החדשה יעמוד על כ-170 אלף דולרים בארה"ב (כ-650 אלף שקלים לפני מס). בארץ היא מתומחרת בסביבות ה-800 אלף שקלים לגרסה היוצאת, כך שסביר שטווח המחירים הזה לא ינדוד דרומה גם עם נחיתת ה-GT-R החדשה.