במסיבת העיתונאים הוצגו הצוותים היוצאים, וניתן 'זמן מסך' גם לשותפים הפיננסיים של הספורט המוטורי - הספונסורים. בלי ספונסורים לא יונע שום מנוע, אף נהג לא יגלח שניות מהסטייג', נווט לא ידפדף בספר הדרך. מנכ"ל פוינטר אילן גולדשטיין (התומך ברז היימן והלל סגל) קיבל בברכה את החברות המסחריות הגדולות המצטרפות לתחום משקה האנרגיה קרנרג'י, צמיגי Toyo, , ICL, 3M טלפארמה, אראן ואחרות.
גולדשטיין הסביר שתהליך התמיכה ארוך ומחייב מחויבות עמוקה משני הצדדים, המתחרים והממנים. אבל בסופו של דבר הוא מביא פירות עסקיים, בנוסף לעידוד הספורט המוטורי בישראל; או נכון יותר לומר, בארצות הבלקן ומזרח אירופה. רז היימן והלל סגל היו הישראלים הראשונים שגילו את צפונות הבלקן, ואליהם מצטרפים משתתפים רבים.
הלחץ הגדול ביוון יהיה על כתפיהם של רז היימן והלל סגל, צוות פוינטר שניצח בראלי זה בשנה שעברה, וזכה גם ב'אליפות סבב הבלקן'. עליהם נטל ההוכחה, ורז סופר לפחות שישה מתחרים העשויים להגיע אל הפודיום, ביניהם בוגרי פריס דקאר, ושאר שועלים אירופאים. אביב קדשאי הוא אחד המתחרים החזקים, ועל קו הזינוק יהיו גם ניצן שקל (טלפארמה) ורועי שפירא (צוות Aran, פג'רו). דורון וינטר (Cranergy) הוא הפייבוריט על שני גלגלים, ולצדו נדב לוגאסי הוותיק, ברק דודאי וצליל ונדרהורן המנוסים.
דרוכים, ממוקדי מטרה
ראלי Hellas נמשך שישה ימים, ובו 13 קטעי דירוג (סטייג'ים) באורך כולל של כ-1250 ק"מ. בנוסף יעברו המתחרים כ-800 קילומטרים של קטעי קישור, בין הסטייג'ים המדודים. היום הארוך ביותר יכלול כ-500 קילומטרים של נהיגה טכנית בגובה עד 2000 מטרים. לראלי 2014 נרשמו כ-20 רכבי שטח בקטגוריה 1T ו-2T, כ-15 טרקטורונים ורכבי SBS, ולמעלה מ-150 אופנוענים הרעבים לגביע. ניתן לעקוב אחרי מהלך הראלי באתר hellasrally.org. צוות פוינטר נושא את מספר משתתף 500, דורון קרנרג'י נושא מספר 8. ראלי Hellas הוא חלק מ'סבב הבלקן' הכולל גם את ראלי הבלקן (בולגריה), 24 השעות של אתונה, וראלי אלבניה.
יציאת הצוותים הישראלים לקרואטיה ויוון משמחת, כי היא מצביעה על עלייה קבועה ברמת המשתתפים, והתמיכה הכספית אותה הם מסוגלים לגייס מספונסורים גדולים. מצד שני, יש בה גם להראות על קשיי הספורט המוטורי בישראל, קשיים שהתגברו מאוד עקב החלת חוק הספורט המוטורי על העוסקים בענף.