היום האחרון של שנת 2011 היה למאורע חשוב בהונדה. אבן דרך בתעשייה המוטורית. 12 שנים ושני חודשים אחורה בזמן, היה ליום ההולדת של המכונית ההיברידית הראשונה של היצרנית היפנית - הונדה אינסייט. מכונית זו, כבר בדורה הראשון הציעה צריכת דלק מהפכנית של 35 ק"מ לליטר בנזין, בזכות שילוב של שתי מערכות ההנעה, החשמלית והקונבנציונלית.
מאז התרחב היצע המכוניות ההיברידיות של הונדה אל האקורד והסיוויק ההיברידיות מהדור הראשון ואחריהן הופיעו עוד שישה דגמים היברידיים כמו האינסייט החדשה, ה-CRZ ואחרות. מכאן, שבסוף שנת 2011, העלתה הונדה על כבישי העולם 800 אלף מכוניות היברידיות. בשנת 2011 לבדה מכרה הונדה 200 אלף מכוניות היברידיות, עליה של 30 אחוזים ביחס ל-2010 (500 אלף בשלוש השנים האחרונות).
על פי חזון ה"שמים כחולים לילדינו" שקבעה הונדה לעצמה, תמשיך החברה להרחיב את היצע הדגמים ההיברידיים בשנים הקרובות. ומה דעתכם, האם התועלת הסביבתית והכלכלית של מכוניות אלה מורגשת?
הונדה בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל
הונדה: מכרנו 800 אלף היברידיות
26.1.2012 / 9:43