יבואנית מותג ניסאן לישראל, קרסו מוטורס, תקרא ל-350 בעלי ניסאן פת'פיינדר, רכב הפנאי-שטח הקשוח, להגיע למוסכים כדי לטפל בליקוי במושב הנהג החשמלי. זאת במסגרת ריקול עולמי שהפיצה היצרנית היפנית בימים האחרונים.
לדברי החברה, מקור הבעיה נעוץ ברתמה חשמלית של מושב הנהג לו כיוון חשמלי. החברה זיהתה כי הרתמה עלולה להילכד בין שלד המתכת (בסיס התמיכה) לבין מנגנון ההרמה של המושב, ולגרום לנזק למערכת האלקטרונית. במידה והתקלה אינה מטופלת, עלול להחמיר מצב המכלול, עד השבתת היכולת לשנות את כיווני המושב, ובמקרים אחרים אף עלול "לפעול באופן לא רצוני", כך היבואנית.
קרסו מוטורס תטפל בתקלה ללא עלות במידת הצורך כבר בימים הקרובים. לקוחות של החברה להם הדגם המדובר יקבלו מכתב לביתם, או אם רואים בכך צורך, ניתן ליצור קשר עם אתר השירות של החברה באינטרנט, או באמצעות מוקד הטלפון שמספרו *3575.
עוד על ניסאן בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל
בארץ: ניסאן פת'פיינדר נקרא למוסך
4.4.2012 / 8:00