למרות שסוזוקי הציגה קונספט קרוב לגרסת ייצור של ה-S קרוס החדש בתערוכת פריס אשתקד, תהיה זו תערוכת ז'נבה שתשיק את הדגם במלואו על כל ההיבטים הטכנולוגיים, כולל המנועים והיעדים שהחברה היפנית מתכננת לרכב הקומפקטי והחשוב הזה.
ה-S קרוס יבוסס על פלטפורמה שתישא אותו על בסיס גלגלים בגודל 2.6 מ', אורך של 1.6 מ' ורוחב מרשים למדיי של 1.8 מ'. בסוזוקי מבטיחים שבקבוצת ה-C של הקרוסאוברים הקומפקטיים, בגזרת סקודה יטי הוא יהיה בעל יכולת אחסון גבוהה מאוד, בכלל זה תא מטען שימושי, נגיש ויעיל - עם מרווחים נדיבים לכל חמישה הנוסעים שיאכלס בקרביו.
יחידות ההינע של ה-S קרוס אינן ידועות בשלב זה, אולם בסוזוקי סביר שיעשו שימוש במנועים מוכרים מסדרות המשפחה בתפוקות שנעות בין 100 ל-150 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות המשרתות את SX4. הרכב יוזנק כבר בתחילה הן עם הנעה קדמית והן עם הנעה כפולה ויקבלת תמיכה ביכולת שטח גבולית (מרווח גחון שימושי) שתתאים בעיקר לשבילים קלים.
בעיצובו החיצוני, ניתן לראות רמזים דקים לשפת העיצוב המתגבשת בסוזוקי לשנים הבאות. את תמונת תא הנוסעים יחד עם שאר מכלליו המלאים תפרסם החברה בעוד פחות מחודש כשתפתח תערוכת הרכב בז'נבה ב-5 במרץ.
תהיה זו תוספת חשובה לסוזוקי שחיפשה בשנים האחרונות פתרון לסגמנט הקומפקטי לצידו של הגרנד ויטרה הוותיק. לאחר השקתו נדע מתי ינדוד גם לחופי ישראל.
עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב