חטיבת השירות של יבואנית יונדאי לישראל, קבוצת כלמוביל, תזמן למוסכי השירות בארץ 251 מכוניות מדגם הולוסטר. היבואנית פועלת בהנחיית היצרנית העולמית שהפיצה ריקול (קריאת תיקון) במסגרת ביקורת איכות, כדי לטפל בליקוי שהתגלה בתקרת המכונית.
מהות הקריאה, נובעת בליקוי שמקורו בחיבור שבין התקרה הפנורמית למסילות הגג. לפי דברי היבואנית, "קיים חשש לחוסר התאמה בין זכוכית הגג הפנורמית למסילות שלה בחלק קטן מכלי הרכב הנבדקים".
התיקון במכונית אורך כשעה וחצי ואינו גובה תשלום מהלקוחות. בעלי הולוסטר שנכללים בקריאת התיקון יקבלו בימים הקרובים הודעות והוראות על השירות שיינתן, אולם ביונדאי ישראל מבקשים לתאם טלפונית את מועד ההגעה כדי להמנע מתורים ארוכים ושהות ממושכת במוסכים.
אנו מזכירים כי בישראל חלה חובה למלא אחר קריאות תיקון מטעם היצרנית. אי התייצבות תגרור עיכוב בהוצאת רישיון המכונית.
עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב
יונדאי ולוסטר - למוסך
7.2.2013 / 15:25