וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

370Z ניסמו: ניסאן שאוהבת על הצד

הנעה אחורית, 345 כ"ס, תיבה ידנית וביצועים מסחררים. ניסאן 370Z ניסמו נולדה לרגש ולגלח צמיגים. אבל לא אצלנו כנראה

NISMO הוא מותג ספורטיבי שכיכב בהרבה מאוד משחקי מחשב. כל חולה הגה שרובץ כמה שעות מול הפליסטיישן יודע ששיבוץ הכותר למכונית ניסאן משמעותו הרבה יותר כוח מנוע, בלימה, אחיזה, היגוי מדויק ובקיצור מכונית שעושה הכול ברמה תחרותית. כך בעולם הוריטואלי, וכך גם בעולם המציאות.

בימים האחרונים, חשפה ניסאן בתערוכת שיקגו את הדור החדש של ה-370Z ניסמו. זוהי הפעם הראשונה שהגרסה הקרבית של הקופה היפנית מושקת באיחור קל, וזאת משום שקדמה לה מהדורת הג'וק ניסמו שאף הצטיידה בגרסת GT-R קיצונית כמה חודשים קודם לכן.

ה-370Z ניסמו מצוידת במנוע בנזין בנפח 3.7 ל' V6 בעל תפוקה מתוגברת של 344 כ"ס (328 כ"ס בגרסה הסטנדרטית). בסיוע כמה מרכיבים ותכנות ניהול המנוע, המומנט מטפס בקרביה ל-38 קג"מ ודרך תיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה, מאיצה הניסאן ניסמו ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות בלבד.

המנוע חולק את גולת הכותרת ב-370Z המשופרת יחד עם הכישורים של ניסמו בתחום הכיול הכללי. חטיבת הספורט של המותג היפני, שאחראית על קבוצות המירוצים, טיפלה כמתחייב ממנה במערכת המתלים, ההיגוי וכן חיזקה ערכת הבלימה שמבוססת על טכנולוגיות שנשלפו ישירות ממכונית הקיצון השרירית ניסאן GT-R.

בנוסף לכך, חלק מהמאפיינים בגרסאות ניסמו מחייבים שינויים דרמטיים לתיעול האוויר. גם ב-370Z הותקן בחזית פגוש חדש עם פתחי יניקה גדולים יותר, הסינר האחורי הונמך והתווספה מערכת פליטה מוגדלת עם יציאות ווקאליות במיוחד. בתא הנוסעים, בעיקר כיתובים של החטיבה, מושבי ספורט וגלגל הגה בחיפוי אלקנטרה.

גרסאות ניסמו אינן משווקות בישראל כמובן, אך תמיד תוכלו למצוא לא מעט אקשן גם בגרסה הרגילה או למנוסים שבין הנהגים, אפשר לגייס עוד 400 אלף שקלים ולרכוש את ה-GT-R עם 530 כ"ס, במחיר של כ-800 אלף שקלים.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully