וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט מאליבו מקבלת מתיחת פנים

שברולט הציגה מתיחת פנים קוסמטית וטכנולוגית למאליבו כדי לחזק את מעמדה בקרב המשפחתיות הגדולות ב-2014. טרם ידוע מתי תגיע לישראל

בימים האחרונים חשפה שברולט מתיחת פנים למאליבו סדאן החדשה, מכונית שהושקה פחות משנתיים קודם לכן ושהחלה להמכר בישראל רק לפני שלושה חודשים. הסיבה לכך נעוצה באסטרטגיה לפיה קונצרן GM יבצע מתיחות פנים בקצב מהיר יותר לכל הדגמים (ע"ע קרוז), כדי לעמוד בקצב התחלופה הגבוה.

סיבה נוספת, נובעת ככל הנראה מבעיות קלות שפקדו את הדגם שהוצג ב-2012, בראשן העיצוב ומרחבי הפנים. שברולט האזינה ללקוחות והפנימה את ההערות שהגיעו מקרב נאמני המותג שלה וטיפלה בכל הנקודות שפגעו בהגדלת נתח המכירות בסגמנט ה"מנהלים".

ומה בתפריט? חידוש המראה החיצוני, הגדלת מרחבי הפנים ליושבים בשורה השנייה, שדרוג מערכות הבידור והתפריטים, מנועי בנזין חזקים וחסכוניים יותר וניהוג משופר. "המאליבו 2014 תתחזק על בסיס הגרסה המוצלחת שלה מ-2013, אבל נתנו לה כלים להיות דומיננטית יותר בקבוצת המשפחתיות-סדאן, מהפלחים החשובים ביותר בארה"ב ובעולם", כך מסביר מארק ראוס, נשיא GM בצפון אמריקה.

מלבד העיצוב, בולט בשלל העדכונים התיקון שהחברה עשתה למרווחים בשורה השנייה, במיוחד לאזור הברכיים. על אף שהמנהדסים כפופים למגבלות המעטפת הנוכחית, הם הצליחו לגלח מעט ריפוד מהמושב הקדמי והזיזו את שורת הנוסעים לכוון תא המטען כדי לשפר את המרחקים.

הקונסולה המרכזית במאליבו 2014 בעיקר לוטשה, אך שומרת על המראה של המאליבו 2013 תוך כדי שיפורים קלים באיכות החומרים וקלות השימוש לנהג ולנוסע. בצד הבטיחותי, הוסיפה החברה בקרת ראייה לשטחים מתים ורדאר המפקח על התקרבות עצמים בחלק האחורי כאופציות. למכונית גם 10 כריות אוויר כסטנדרט.

יותר כוח, חסכון וביצועים

גם באגף הדינאמי ישנן לא מעט בשורות. ראשית, המאליבו מקבלת את מערכת המתלים של האימפלה כך שלכאורה תוכל לשלב בין נוחות אמריקנית אופיינית לחדוות נהיגה מעט יותר מעניינת מהמקובל במכוניות אלה.

בקו המנועים, חמושה המאליבו 2014 במנוע בסיסי בנפח 2.5 ל' בעל תפוקה מרבית של 196 כ"ס ו-25 קג"מ בשילוב מנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת). לדברי החברה, צריכת הדלק השתפרה בגרסה זו ב-5% לפחות. לצידו, תתייצב יחידת כוח חזקה מאוד (משותפת לקדילאק) בנפח 2.0 ל' טורבו לה 260 כ"ס ו-40 קג"מ, בחיבור אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית. משמע, שיפור קל בעיקר בעקומת המומנט ביחס למנוע של המאליבו 2012.

"ביצענו שינויים גדולים בפרק זמן של 18 חודשים, וזאת תוך התחייבות להפוך את המאליבו 2014 למכונית הטובה ביותר שהיא יכולה להיות", אומר קן קייזר, בכיר מחלקת ההנדסה בשברולט. "המאליבו 2014 תוכננה להיות מדויקת יותר, נוחה ויעילה כדי לעמוד ראש בראש עם המתחרות".

מיבואנית שברולט לישראל, קבוצת UMI נמסר לוואלה! רכב כי דגם המאליבו 2014 יחל את שיווקו בעולם רק בשנה הבאה ולא ידוע מתי יגיע לישראל.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully