יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, החלה לשווק בארץ את טויוטה אוריס טורינג ספורט - גרסת הסטיישן השימושית של המשפחתית הקומפקטית והמכונית הראשונה בארץ במרכב זה המחוברת למנוע כלאיים. הטורינג חולקת עם האוריס ההיברידית את רוב הרכיבים למעט התצורה.
הסטיישן האקולוגית מצוידת במנוע זהה לאוריס הקומפקטית, כשבחזיתה שוכן לו מנוע בנזין 1.8 ל' בטכנולוגית סינרג'י דרייב עם הספק מרבי של 136 כ"ס, 14.48 קג"מ מ-2,500 סל"ד, ובחיבור לתיבת הילוכים רציפה CVT. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 11.2 שניות, המהירות המרבית היא 176 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת היא 26.5 ק"מ לליטר. בטויוטה מספרים על התנהגות כביש מגובשת ביחס לקטגוריה וביצועים טובים למכונית מסוגה.
אורכה של המכונית נמתח נוכח התוספות מאחור ל-4.56 מ' ובסיס הגלגלים מתייצב על 2.60 מ'. רוחבה 1.76 מ', גובהה כ-1.47 מ' ומשקל המכונית 1.4 טון. נפח תא המטען נע מ-530 ל' (360) ללא קיפול המושבים ועד 1,658 ל' בקיפול מלא.
היא מוצעת ברמת אבזור גבוהה, כשזו כוללת בקרת מולטימדיה מרכזית עם צג 6 אינטש, כניסות USB, בלוטות' מקורי, מצלמה אחורית, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים, בקרת אקלים דיגיטלית, הנעה ללא מפתח, שלושה שקעי 12V, משענת יד מרכזית ועוד. מפרט הבטיחות מגיע עם 7 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה ועוד.
* המחירים לאוריס סטיישן הייבריד יחלו ב-138 אלף שקלים. ביוניון מוטורס מציינים כי האוריס טורינג ההיבירידת מחזירה הטבה משמעותית בשווי שימוש למחזיקי רכב, בשיעור של כ-560 שקלים בחודש.
טויוטה ורסו מוזלת ל-155 אלף שקלים
במקביל להשקת האוריס טורינג ההיברידית, מוזילה יוניון מוטורס את מחיר מוביל הנוסעים ורסו (7 מושבים) ב-9,000 שקלים למחיר של 155 אלף שקלים ומעדכנת את מערכות הפנים. הורסו מצויד במנוע 1.8 ל' עם 147 המניב צריכת דלק ממוצעת של 14.7 ק"מ לליטר ונפתח תא המטען מגיע עד 1,700 ל'.
בתא הנוסעים התקינה טויוטה את מערכת 'טויוטה טאץ' 2' עם מסך מגע זהה לאוריס בגודל 6.1 אינטש והרבה אפשרויות באמצעות בקרת המולטימדיה החדישה.
מבחן דרכים לטויוטה ורסו החדש
עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב