6,300 בעלי דגמי טויוטה פריוס דור 3 בישראל שיוצרו בין השנים 2009-2013 יזומנו בקרוב למוסך על מנת לטפל בתקלה, כך הודיעה היום היבואנית לישראל יוניון מוטורס. קריאת התיקון בישראל הינה חלק קטן מהריקול שהפיצה היצרנית היפנית בעולם לכמעט 2 מיליון כלי רכב.
מקור התקלה בפריוס הינו בממיר המתח של המכונית (אינוורטור) שמזין כוח למערכת ההיברדית. במצב תקול, הוא עשוי לגרום לה להאט באופן מיידי ולעבור למצב "בטוח" (SAFE MODE), ובמקרים מסוימים עלול אף גם לגרום לעצירה מוחלטת של המכונית. במידה והתקלה מופיעה, תדלקנה נורות בלוח המחוונים המתריעות על הבעיה. עד כה, לא דווחו אירועים חריגים או בטיחותיים הקשורים ישירות לליקוי.
טויוטה תטפל בתקלה על ידי עדכון תוכנה שאורך כ-35 דקות במרכזי השירות בישראל, ללא עלות מצד הלקוח. בימים הקרובים תשלחנה הודעות לכל הלקוחות במסגרת קריאת התיקון בארץ, אך מי שרוצה לוודא את הפרטים, יוכל החל משבוע הבא לבדוק אם יזומן לתיקון, דרך אתר הבית של טויוטה ישראל.
נזכיר שוב, כי מי שלא ימלא אחר הוראות היצרנית, לא יוכל לחדש את רשיון הרכב.
עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
6,300 דגמי פריוס בישראל נקראים למוסך
12.2.2014 / 12:29