וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשת: אודי A7 זוכה לרענון

מתיחת הפנים של אודי A7 ספורטבק מתרכזת בהיבטים קוסמטיים ושיפור במנועים הבסיסיים ובגרסת ה-S7. בארץ בשנה הבאה

אודי  A7. אתר יצרן
אודי A7 ספורטבק החדשה. שינויים בפנים ובחוץ/אתר יצרן

אודי חשפה מתיחת פנים ראשונה למכונית היוקרה A7 ספורטבק שמגיעה כ-4 שנים לאחר השקתה. מותג הפרמיום של פולקסווגן טיפל ב-A7 במגוון מישורים, אולם מרבית השינויים נעשו בצד הוויזואלי, בעוד המנועים זכו לעדכונים קלים במהדורות הדיזל ובגרסת הספורט החזקה S7.

ה-A7, לה אחד מתאי המטען הגדולים ביותר בהיצע (535-1,390 ל'), עודכנה על פי הנוסח האחרון של מכוניות אודי, לרבות שימוש בנורות LED קבועות כסטנדרט, שבכה מרכזית חדשה, בתי תאורה מחודדים עם אופציה לתאורת LED מטריקס חדשנית וכן יתווספו חישוקים אגרסיביים לפרופיל הסדרות בגדלים שבין 18 ל-21 אינטש.

במאגר המנועים, עולה כי ה-A7 תצויד בשני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל, אחד מהם פותח עם צריכת דלק נמוכה במיוחד ורמת CO2 מופחתת. מנוע זה, בעל צמד מגדשי טורבו בנפח 3.0 ל' V6 TDI יחלץ תפוקה מרבית של כ-320 כ"ס ויחזיר בממוצע כ-21 ק"מ לליטר (יצרן) ורמת פליטת דו תחמוצת הפחמן תהיה כ-122 גק"מ. אודי התקינה בגרסה זו תיבת הילוכים רובוטית S טרוניק עם 7 מהירויות במקום תיבת ההילוכים הרציפה, מולטיטרוניק (8 הילוכים קבועים מראש).

מנועי הבנזין חוזק אך במעט, כשאלה ינועו בין 220 ל-333 כ"ס, אולם הגרסה הבכירה במשפחה, ה-S7 השרירית, תפיק ממנוע 4.0 ל' TFSI קרוב ל-450 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רובוטית.

בקבינה, חונכת אודי מערכת מולטימדיה מתקדמת בשיתוף הפרטנרים מחברת NVIDIA. לבקרה מנוע גרפי מתקדם עם תפריטים מגוונים ועשירים במידע, בשידוך אל מערכת ה-MMI המסורתית של החטיבה. זו כוללת שליטה מלאה על תפעול מערכות הרכב, הבידור, הניווט והבטיחות. בעניין זה, נציין רק חלק קטן מהמגילה שמרכיבה את המעטפת, שמתחילה בראיית לילה, מרכוז אוטומטי למקרה של "גלישה" בין נתיבים, בקרות משיכה, יציבות, בלימה ועוד.

ה-A7 צפויה לצאת לכבישים בסוף השנה באירופה. לישראל היא תגיע במהלך שנת 2015.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully