וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן חושפת את נוט החדשה

הנוט החדשה מתהדרת בעיצוב מרענן, תא נוסעים חדש, ושורה של מנועים ידידותיים לסביבה. תושק באירופה בעוד כחצי שנה ותגיע לישראל בהמשך

ניסאן חשפה אמש (שני) באירוע שהתקיים ביפן את המכונית הקומפקטית ניסאן נוט. זוהי גרסתה הסופית בעקבות הקונספט שהוצג בתערוכת ז'נבה והיא מוגדרת כמתיחת פנים מקיפה לדור הראשון שנחשף אי שם בשנת 2003.

במסגרת מתיחת הפנים, ניסאן פוגגה כמעט לגמרי את המראה השמרני המרובע של החלוצה, והתאימה לה הופעה חיצונית מושכת כדי שתוכל להתחרות במכוניות כסיטרואן C3 פיקסו ואופל מריבה מקבוצת המיניוואנים הקומפקטיים. הפלטפורמה לא הוחלפה, ולכן יש לשער כי מידותיה נותרו קרובות ליוצאת, עם אורך של ארבעה 4 מ', רוחב של 1.7 מ' ובסיס גלגלים של 2.6 מ'. ייתכן שהתקרה הונמכה קלות, אך בחברה לא הפיצו את כל הנתונים הרשמיים בשלב זה.

למרות הדמיון, בניסאן מספרים שבזכות התכנון החיצוני החדש, הצליחו לרווח את המרחקים בין השורות ולייצר תא נוסעים רחב וגדול המסוגל לשנע חמישה ללא צפיפות. הקבינה עודכנה בחומרים באיכות גבוהה בהרבה וכל מערך הקונסולה, גלגל ההגה, ידית ההילוכים, הדיפונים וריפודי המושבים שודרגו בצורה משמעותית.

לפני שתגיע לאירופה ותצויד במנועי דיזל מבוקשים, יפן תשיק אותה עם צמד מנועי בנזין כשאחד מהם הוא ה-1.2 ל' טורבו (בהגדשת-על) המחלץ 100 כ"ס משלושה צילינדרים ובעל צריכת דלק של 25 ק"מ לליטר, והשני הוא גרסה אטמוספרית (ללא טורבו) של אותה חטיבת הכוח. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או רציפה אקסטרוניק CVT כולל שילוב מנגנון 'עצור וסע' לדימום הרכב בעת עמידה ממושכת.

הנוט תורכב כמנהג החברה במפעל הבריטי ותיחשף באירופה לקראת 2013, כולל בכורה בתערוכת פריס הקרובה. מיבואנית ניסאן לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הנוט החדשה תגיע ארצה במהלך השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully