וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניות יונדאי איכותיות יותר

סוכנויות הידיעות

5.6.2007 / 14:39

יונדאי מובילה בסקר איכות של דגמי 2007 ב-5 קטגוריות וטויוטה מובילה בקטגוריה אחת בלבד

יצרנית המכוניות יונדאי מובילה ב-5 קטגוריות בסקר איכות כלי הרכב השנתי של חברת המחקר סטראטג'יק ויז'ן. לדברי דיוויד קול, יו"ר המרכז למחקר כלי רכב באן ארבור, בראיון שנתן לסוכנות הידיעות אי-פי, עלייתה של יונדאי משקפת את השיפור באיכות הכללית והירידה במספר הפגמים במכוניות ובמשאיות כיום. "אנחנו מגיעים לשלב בו ההבדלים כמעט חסרי משמעות", הוסיף.

יונדאי, שבשנה שעברה לא הובילה באף תחום, ובעבר הייתה מוכרת כיצרנית מכוניות זולות שניכרים בהן פגמי ייצור, עלתה השנה על מתחרותיה היפאניות, האירופאיות והאמריקאיות. טויוטה, לעומת זאת, הובילה בשנה שעברה ב-4 קטגוריות אך זכתה רק באחת ב-2007. כך, לפי הסקר המתבסס על ראיונות עם 27,780 אנשים שרכשו את דגמי 2007 בספטמבר-נובמבר 2006. הנסקרים נשאלים לגבי כל היבטי מכוניותיהם - מחוויית הרכישה עצמה ועד לבעלות ולחוויית הנהיגה.

דגם אזרה של יונדאי הוביל את קטגוריית המכוניות הגדולות, ודגם סנטה פה הוביל בקרב מכוניות הכביש-שטח הקטנות. דגם המיני-ואן אנטוראז' הוביל בתחומו, במשותף עם דגם קווסט של ניסאן ודגם סדונה של קאיה, חברה בת של יונדאי. סורנטו של קאיה הוביל את קטגוריית מכוניות כביש השטח הבינוניות.

ב.מ.וו הובילה ב-3 קטגוריות וזכתה במותג הכללי הטוב ביותר. ניסאן, פורד ודיימלר-קרייזלר הובילו כל אחת ב-3 קטגוריות. המותג ה-2 הטוב ביותר היה אינפיניטי, ולאחריו מרצדס בנץ, מיני ויגואר. החברה המובילה הייתה פולקסוואגן. לאחריה הונדה, ג'נרל מוטורס, טויוטה ויונדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully