וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיא ל-C

ירון אדרי

5.7.2007 / 10:06

מרצדס שלחו את ה-C קלאס לטיפולם המסור של אנשי AMG. ה-M3 מעולם לא הרגישה מאויימת יותר

עוד בטרם הושקה ה-C קלאס של מרצדס, הציגו הסדנאות הגדולות בגרמניה קיטים כאלה ואחרים לשיפור המראה והאון. הגדילה לעשות סדנת בראבוס שהגדילה את נפח מנוע ה-V6 מ-3.5 ל-4.0 ליטרים כשעל הדרך צומח מלאי הסוסים ל-322. למרצדס יש סבלנות רבה יותר כי רק כעת, 4 חודשים אחרי בראבוס, הם מציגים את גרסת העל מבית.

ה-C 63 AMG היא הנציגה החדשה לחטיבת השרירים שאך חגגה את שנתה ה-40. כנציגת מרצדס בליגת ה-DTM הגרמנית, היו חייבים המהנדסים לייצר מכונית שתצדיק את המוניטין וכבר מדף הנתונים ניתן להתרשם שהם לא כשלו. מנוע ה-V8 בנפח 6.3 ליטר ששודך ל-C, מפיק לא פחות מ-457 כוחות סוס ו-61.2 קג"מ. כאן המקום להשוואה המתבקשת, המקבילה מבית ב.מ.וו, ה-M3 החדשה שתיחשף ממש בקרוב, מפיקה "רק" 420 כוחות סוס ו-40.7 קג"מ.

אז איך באים לידי ביטוי 457 סוסים? את התאוצה ל-100 קמ"ש עושה ה-C תוך 4.5 שניות בלבד לעומת 4.8 ב-M3, והמהירות הסופית בשתיהן מוגבלת אלקטרונית ל-250 (אז למה לוח השעונים עד 320?!).

כמו שאר דגמי ה-AMG, גם ה-C תקבל עיצוב חיצוני ספורטיבי על גבול האגרסיבי, חישוקי סגסוגת מוגדלים בקוטר 18 או 19 אינטש ומתלים תואמים. בתוך תא הנוסעים ימצאו הלקוחות המאושרים את עורן של פרות מובחרות שהוקרבו על מזבח היוקרה וכמובן שאי אפשר לעבור לסדר היום ללא שימוש בקארבון ובהדבקת לוגו AMG פה ושם - אתם יודעים, רק למקרה שאתם לא בטוחים; הפריט העיקרי שמושך את תשומת הלב בתוך התא אינו שייך דווקא למוזכר לעיל. לוח שעונים אינפורמטיבי יספר לנהג על מצבה הנוכחי של המכונית כמו למשל טמפרטורת הנוזלים בנהיגה חזקה והאם ה-ESP פועל, במצב ספורט או מנותק. לא נתעכב יותר מידיי ורק בכדי לתת לכם מושג על התפישה, הוא גם מציג בתוכו סטופר עם זמני ההקפה (או בית-עבודה).

כרגיל, סביר מאוד להניח כי ממש בקרוב תצוץ גרסה קרבית עוד יותר מבית בראבוס, קישרר ושות'. בינתיים נמתין להשקה הרשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully