וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חושפת: M4 קבריולה

הבימרית הפתוחה תירש את מקומה של ה-M3 ותציע הספק מרבי של 431 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות

ב.מ.וו M4 קבריולה. אתר יצרן
ב.מ.וו M4 קבריולה. חזקה ובלי חלק עליון/אתר יצרן

ב.מ.וו סדרה 4 ממשיה לדהור קדימה. אחרי שנחשפה בחודשים האחרונים הקופה, M והגראן קופה 4, מוסיפה עכשיו החברה הבווארית להיצע המתרחב את ה-M4 קבריולה להשלמת הקו הספורטיבי. בכך למעשה תכנס ה-M4 קבריולה לנעליה של סדרה 3 ותייצג את הדור החמישי בשושלת של החטיבה.

כוח הוא לא המדד היחיד בסדרות ה-M כמובן, והקבריולה לא רק שחזקה בהרבה מהדורות הקודמים, היא גם קלה מהם. הדגם החדש משיל קרוב ל-70 ק"ג (משקל אדם ממוצע) מהתרכובות, מה שמעמיד את הבווארית על 1.75 טון. ב.מ.וו מספרת על שימוש נרחב באלומיניום במכסה המנוע, הכנפיים, השלדה ועוד מספר רכיבים שיתרמו ליכולתה הגבוהה, וכן מוסיפה כי תושבות המנוע עשויות סיבי פחמן משולבים בפלסטיק (קלים בשיעור ניכר וגם עמידים הרבה יותר).

את המנוע בחזית תזהו בנקל מגרסת הקופה של חטיבה M. לזה נפח של 3.0 ל' טורבו ששה צילינדרים המחלץ תפוקה מרבית של 431 כ"ס ו-55 קג"מ המושגים מטווח של 1,800 סל"ד. תיבת הילוכים ידנית תשלח את העוצמה לגלגלים מאחור ותנפק זמן האצה ל-100 קמ"ש שיעמוד על 4.6 שניות, או 4.4 שניות עם תיבת ה-ספיד M7 כפולת המצמדים. מהירות מרבית תוגבל אלקטרונית ל-255 קמ"ש, בעוד צריכת הדלק תנוע סביב ה-9 ק"מ לליטר בממוצע.

מנגנון הקיפול של התקרה (קשיח, 3 חלקים) זהה לזה המשרת את ה-4 קבריולה הרגילה. האפסון נעשה בחלקו של תא המטען כשאת הפעולה מסיימים בכ-20 שניות מרגע הלחיצה על מתג ההפעלה. ללא גג, גוזלת התקרה כ-120 ל' לערך (370 ל' מרביים). בנוסף לכך, עולה כי מפשק הסרנים הרוחב בהשוואה ל-M3, רמת הרעש הופחתה, וכן בסיס הגלגלים רחב יותר.

להוציא שיוכים לחטיבת M, הקבינה נותרה כפי שהיא כמו בסדרות הסטנדרטיות. יחד עם מערכות בידור ומידע מגוונות, תהיה גם בקרת נהיגה סלקטיבית מסורתית על בסיס מתלים אדפטיביים, עם 4 מצבי כיול המבדילים בין נוחות, ספורט, ספורט תחרותי ומצב נייטרלי.

במפרט הטכני של המכונית, מודגש כי התיבה הרובוטית הינה אופציה בתוספת תשלום (כ-3,000 יורו לערך), בעוד הידנית 6 הילוכים היא ברירית המחדל. המחיר של ה-M4 קבריולה באירופה יפורסם בהמשך השנה, אם כי הערכות בגרמניה מצביעות על כ-55 אלף יורו לדגם בסיס.

מיבואנית ב.מ.וו דלק מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי ה-M4 קבריולה תגיע לישראל בסביבות ספטמבר הקרוב.

ב.מ.וו M4 קבריולה. אתר יצרן
ועם התקרה.../אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully