וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i20 החדשה: בכורה בפריס

יונדאי מחדדת מטרות ומכינה את הסופר מיני i20 החדשה להתחרות בפולקסווגן פולו ופורד פיאסטה. טעימה ראשונה

יונדאי i20, סקיצות מוקדמות. יונדאי, אתר רשמי
יונדאי i20. התבגרה והתעדכנה/אתר רשמי, יונדאי

יונדאי שחררה שני איורים ראשונים של הסופר מיני החדשה i20, לקראת הופעת בכורה של הדגם בתערוכת הרכב בצרפת שתיערך בתחילת אוקטובר - 7 שנים לאחר שנחנכה על במות פריס בפעם הראשונה. הקוריאנית הקטנה תזכה למגוון חידושים טכנולוגיים, קוסמטיים ודינמיים על מנת שתוכל להתעמת עם מיטב תוצרת אירופה, כך לפחות מצהירים באמונה שלמה בחברה הדרום קוריאנית.

ה-i20 לוטשת עיניים לעבר הקולקציה המערבית, ותנסה לאתגר במבחני דרכים גם את מובילות הסגמנט באירופה, בהן פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו ופיג'ו 208. מהאיורים הרשמיים אפשר ללמוד שה-i20 החדשה אימצה את נוסח ה"פיסול זורם 2.0" ומיישרת קו עם תכנונים חיצוניים שפותחו בעבר ליונדאי ולוסטר. לדברי יונדאי, למכונית החדשה תהיה "נוכחות דומיננטית" על הכביש, בנסיעה או בעמידה.

יונדאי i20, סקיצות מוקדמות. יונדאי, אתר רשמי
יונדאי i20, סקיצות מוקדמות/אתר רשמי, יונדאי

מטבע התפתחותה של המכונית וקידמת הסגמנט, ה-i20 תהיה גדולה יותר מקודמתה ותציע תא נוסעים מרווח מאוד, לרבות שימוש בתא מטען שימושי עם אפשרות הרחבה תוך קיפול המושבים האחוריים. היא תשלב מספר רמות אבזור עם ציוד בטיחותי מרשים ואמצעי בידור סטנדרטים ואופציונאליים שהינם חדשים בסדרה זו לחלוטין.

הדור השני של ה-i20 מגיע כ-6 שנים לאחר הדור הראשון, אולם מתסמן שדווקא באגף ההנעה קטנים עד סמליים יהיו השינויים. את הכוח תקבל הסופר מיני החדשה מיחידות בנזין ודיזל קיימות, משמע מנועי 1.2 ל' עם כ-90 כ"ס ותיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות ומנוע 1.1 טורבו-דיזל שמשווק באירופה. שתי אופציות נוספות, הן שימוש במנוע ה-1.0 ל' של יונדאי i10 וכן על השולחן מהדורת ספורט שתחבור להיצע בתחילת 2015, אז גם יתחיל שיווקה הרשמי באירופה, כשלאחר מכן תגיע לארץ.

ה-i20 נכנסה לנעליה של הגטס (2002) שהתברגה במספרים מרשימים בציי הרכב ובקרב השוק הפרטי בישראל. היא יוצרה בהודו ובטורקיה - משם הופצה לישראל לאחר מתיחת הפנים האחרונה שלה ב-2011.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully