וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה GT86, גרסת הראלי

טויוטה תחנוך באליפות גרמניה את ה-GT86 CS-R3, בעלת תפוקה של כ-260 כ"ס. קאמבק מתגבש

שנים אחרי שנטשה את סבב ה-WRC, טויוטה סוגרת את הקצוות האחרונים לקראת שובה של היצרנית היפנית לאליפות העולם בראלי. החברה חשפה השבוע את המפרט הסופי של מהדורת ה-GT86-CS-R3 שתצא להתחרות בראלי גרמניה הקרוב על מנת לאמוד את כישוריה (וכן למדוד את חסרונותיה).

ה-GT86, תאומת סובארו BRZ, כויילה בהתאם לתקנות הנדרשות, אולם היא תהיה היחידה בשלב זה שתתחרה על בסיס הנעה אחורית בקטגוריה עמוסה במכוניות מוגדשות טורבו עם הנעה כפולה. על פי הנחיות ה-WRC, טויוטה קיבלה אישור לעדכן הספק מנוע ה-2.0 ל' בוקסר בכ-50 כ"ס לערך, מה שמעלה את התפוקה המרבית לאיזור ה-255 כ"ס. הכוח יעבור לסרן האחורי באמצעות תיבת 6 הילוכים סיקונסאלית (חצי אוטומטית). בלמים, בולמים ובכלל כל מערכת המתלים שודרגו משמעותית להתמודד עם כביש בתואי משתנה, כורכר ותנאי נהיגה נוספים, וכן מצוידת דפרנציאל מוגבל החלקה כמובן. את ההשראה החיצונית שאבו מתכנניה מדגם ה- TA64 של שנות ה-80.

ה-GT86 מסמלת כאמור את חזרתה של טויוטה לאליפות הראלי בתום 14 שנות היעדרות. היא החלה להתחרות בשנות ה-70 עם מכוניות כמו הקורולה והסליקה ובין נהגיה הבולטים קרלוס סיינז, דידה אורייל, האנו מיקולה ויואהה קנקונן. הגרסה החדשה תופקד בידיה של נהגת המירוצים איסולד הולדריד (בסרטון) שתשיק אותה בראלי ADAC גרמניה שמתקיים בין ה-21 ל-24 באוגוסט.

"העובדה שאנחנו בוחנים את המכונית על במה בינלאומית, כמו אליפות העולם בראלי של ה-FIA, מדגישה את הבעת האמון שלנו במכונית הזו", אומר ראש מחלקת חטיבת המירוצים בטויוטה ניקו אלרט. "ההתעניינות ברכב כבר עלתה על כל הציפיות שלנו, ואנו צופים שהיא תסחוף אחריה הרבה אוהדים בעולם".

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully