וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת שיא למוסטנג

18.1.2007 / 12:33

סדנת השיפורים האמריקנית ROUSH מציגה גרסה ייחודית למוסטנג בייצור מוגבל. כדאי להזדרז

בתערכות סמה האחרונה חשפה 'ראש' האמריקנית גרסת תצוגה למוסטנג החדשה. כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, הסדנה לקחה את המוסטנג הפתוחה והעבירה אותה מסכת שיפורים ושדרוגים עד לקבלת התוצאה המרשימה הזו. כעת מודיעה 'ראש' כי מרגע זה, ניתן לרכוש הזמין את המוסטנג המשודרגת, אך כדאי להזדרז! מכונית הפוני הסקסית הזו תיוצר בכמות מוגבלת של 100 יחידות בלבד, או יותר נכון, 99 בלבד, שכן הסדנה מתכוונת להשאיר יחידה אחת עבורה.

המוסטנג הזו עברה צביעה מחדש בשני גוונים, כאשר חלקה העליון יצבע בשחור והמזמינים יכולים לבחור את הצבע השני מבין האופציות הבאות: אדום, אדום אש, כחול, כסף או כתום.

מלבד הצביעה הייחודית, המוסטנג עברה מספר שדרוגים שלא רק גורמים לה להראות קרבית יותר כמו פגוש קדמי עמוק, ספוילר אחורי, קורת חיזוק מאחורי המושבים, מתלים מונמכים ב-20 מ"מ וחישוקי 20 אינטש. מתחת למכסה המנוע הארוך יכולים הלקוחות לקבל (אם ירצו כמובן) גם מגדש 'על' (סופרצ'ארג'ר) של 'ראש' שמעלה את ההספק ממנוע ה-4.8 ליטר לעדי 415 סוסים, כאשר למנוע משודכת תיבה ידנית עם 5 הילוכים.

בתא הנוסעים יכולים המזמינים לבחור מגוון עצום של אביזרים להתאמה אישית. נכון לרגע זה, החברה אינה מוסרת מחירים, בעיקר משום שאלו עשויים להשתנות מהותית בהתאם לכמות השידרוגים שיוכנסו למכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully