וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הפוני

ירון אדרי

20.1.2008 / 12:38

האם תספורתך הטרנדית מפריעה לך במהלך הנהיגה? סקר בריטי קובע כי את נמצאת בסכנה. ואף מילה על קצוות מפוצלים

בזמן שאתם הגולשים מנסים להוכיח, כל אחד בדרכו שלו, את העובדה כי מין אחד מפליא בביצועיו מאחורי ההגה יותר מאשר המין השני (מבלי לרמוז איזה מהם יפה יותר), בא סקר בריטי ומעניק טיעון נוסף לצד הגברי. על פי המחקר, יותר ויותר נשים שמות את גורלן בידי צו אופנת השיער של סלבריטאיות לונדון. האם הפוני מגיע לך לעיניים?

חברת הביטוח לנשים 'שאילאס ווילס' גילתה כי 190 אלף נשים היו מעורבות בשנים האחרונות בתאונה, כמעט תאונה או פעולה פתאומית למניעת תאונה, וזאת בגלל ששיערן חסם להן חלק משדה הראייה. על כן, החליטו בשאילאס לערוך סקר שיעזור ללמוד קצת יות על התופעה.

נכון לטרנד הנוכחי, מגלה הסקר כי תספורתן של 67% מהנשאלות מפריעה לשדה ראייתן. למרות הסיכון, רק 21% פועלות לצמצום הסיכון על ידי איסוף השיער לפני תחילת הנהיגה. מה היו התירוצים של האחרות? 33% אינן מבינות מדוע זה הכרחי, 8% מודעות לסיכון אך שוכחות לעשות זאת ו-8% אינן רוצות להרוס את התסרוקת. להגנתן, 57% מהנשאלות ציינו כי הן "מסדרות את השיער כשהוא נופל לעיניים עם יד אחת ולפעמים שתיים".

אז מה הן התספורות המסוכנות ביותר ברחבי בריטניה? 95% מהן כוללות קצוות ארוכים או פוני הנופל על העיניים בטרנדים העוקבים אחר שיער ראשן של סלבריטאיות הממלכה. ומה ואצלנו? בנות ישראל גם כן עוקבות בדריכות אחר טרנד התספורות של הסלבריטאיות ולמזלן, כרגע מדובר בקרחת. אמנם LCD לא בטוח שתקבלו, אבל את החיים שלכן במתנה אולי כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully