וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד כתום GT

ירון אדרי

19.3.2008 / 17:01

הביקוש לפורד GT מגביר את עבודתן של הסדנאות. כמה הייתם משלמים על מהדורה מחוזקת ומוגבלת של 10 יחידות?

השקת הפורד GT של שנות ה-2000 זכתה לביקורות נלהבות בכל העולם ועם הפסקת הייצור רק עלה הביקוש. מי שיכולות להפיק מכך יתרונות מסחריים הן סדנאות השיפורים שבעזרת כמה נגיעות, הופכות את המכוניות למבוקשות עוד יותר. פועל ישיר לכך הוא כמובן תזרים המזומנים ולכן אין זה פלא לראות את שיתוף הפעולה בין סדנאות 'אברו מוטור קאר' ו'ראש טכנולוג'יקס' הבריטיות.

כבר עם השם 720 מיראז', אתם יכולים לנחש מה כולל שדרוג ה-GT. מגדש 'על' מוגדל וסעפות משופרות ליניקה ולפליטה מניבים 720 כ"ס ב-6,950 סל"ד ו-83.1 קג"מ ב-4,800 סל"ד. יחד עם הוויתור על הפגוש האחורי המקורי לטובת שיפור חלוקת המשקל, עומדת המהירות המרבית על 354 קמ"ש. נתון התאוצה ל-100 קמ"ש לא פורסם, כנראה כי אין לרוכשים כל סיבה להישאר במהירות כזאת נמוכה.

עוד כוללת רשימת התוספות הרחבת מפשק הגלגלים ב-5 מ"מ והנמכת המרכב ב-25 מ"מ עם מתלי קוילאובר מתכווננים של KW לטובת שיפור ההתנהגות. לשיפור הבלימה נוספו קאליפרים 6 בוכנות מבית AP רייסינג מלפנים ודיסקים מחוררים ומחורצים מלפנים ומאחור. את כל החבילה עוטף צבע 'כתום מטאלי איטלקי' ובטח שלא תתנגדו לדעת שחוץ ממכם יהיו בעולם רק עוד 9 מכוניות זהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully