וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנוע בטעם של פעם

ערן טננבאום

24.9.2008 / 7:03

יש לכם דז'ה-וו? זה אמנם נראה כמו המיו של סאן-יאנג, אבל זה לא. זה ה'סנטו' החדש של קימקו שהגיע לישראל

אי שם באמצע 2006 הגיע לארץ דגם מוזר למראה שענה לשם 'מיו'. הוא היה של חברת סאן יאנג והיה אפשר לקבל אותו בנפח 50 סמ"ק, כשפרק זמן קצרצר אחריו הגיע גם גרסת ה-100 סמ"ק. הכלי נחשב כמתקדם מבחינה טכנולוגית לזמנו, וכלל מנוע 4 פעימות שלא היה נפוץ בנפחים קטנים כל כך דאז. העיצוב היה רטרו טהור וחברת מטרו (בין היתר, יבואנית מותג סאן יאנג לארץ), עשתה עבודה מעולה במיצוב הסטאטוס החברתי של ה'מיו'. לאחר קמפיינים, שחינכו את ציבור הרוכבים להכיר אותו, הפכך ה'מיו' לאחד הדגמים המוכרים והפופולאריים של החברה היום.

בימים אלו ממש, הגיע לאולם התצוגה של אבניר - ה'סנטו 100'. היום, כשהפופולאריות הויזואלית של הכלי הפכה לשם דבר, אם מתחשק לכם אחד, אתם יכולים לבחור את שם המותג שיתנוסס עליו. כמו שהצלחתם להבין לבד, הוא מגיע עם מנוע בנפח 100 סמ"ק, קווים זורמים ומעוגלים, פנס חזית בולט וכידון מתכתי גבוה.

הסנטו שוקל 88 ק"ג, מגיע עם בסיס גלגלים בן 118 ס"מ וגובה כללי של 105 ס"מ. המידות הלא מאיימות הופכות אותו למתאים מאוד למתחילים ולרוכבים בעלי מידות גוף ממוצעות או קטנות. הוא מצויד בגלגלים קטנים בקוטר 10 אינטש, בלם דיסק קדמי ובלם תוף אחורי.

המחיר עומד על 11,990 ש"ח למזומן לפני אגרות והוצאות רישוי, ואם אתם חושבים שהולך להיות לו מבחן מלא בקרוב, אתם צודקים לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully