וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם הפנימי של הפנמרה

13.2.2009 / 12:04

פורשה חושפת את הסלון של הפנמרה ומציגה את החיים החדשים החבויים מאחרי ארבע דלתות. יהיה רועש אבל איכותי

רק ב-12 בספטמבר, פורשה פנמרה, המכונית הכי מוזרה שיצאה מהיצרן מאז הקאיין, תעשה את דרכה לאולמות המכירה. בינתיים ובכדי לשמור על הגחלת, אנחנו מקבלים טעימה גדושה בניחוחות מועשרים ובגאדג'טים שינעימו את זמנם של ברי-המזל שבארנקם לא נראית התחתית.

כפי שפרסמנו בעבר, על התזמורת הכללית ינצחו מספר מנועי V8 בנפח 4.8 ל' משודכים להנעה אחורית או כפולה. גרסת הפתיחה מדברת על 400 כ"ס ותיבת הילוכים PDK רובוטית בת שבעה יחסי העברה תחלק את העוצמה. 100 קמ"ש מושגים לאחר 5.4 שניות עד למהירות מקסימלית של 283 קמ"ש. בקצה העליון מצויה האופציה המוגדשת המפיקה 500 כ"ס ומקצצת 1.2 שניות מזמנה של הראשונה, כאשר במרכז התברגה הפנמרה כפולת ההנעה אך נטולת המגדשים. עד כאן על כל הידוע.

המרכב הנדיב של הפנמרה, שומר על עכוזם של ארבעה אנשים בלבד. למרות הפונקציונליות הפורצת, פורשה נצמדת לסידור ספורטיבי ללא אפשרות להושבת נוסע חמישי. אך כוללת תא מטען, בנפח 445 ליטרים בגרסת ה-S ו-ה-s4 כאשר הטורבו תסתפק רק ב-432 ליטרים של נפח.

העולם החדש

הקונסולה הכללית חושפת מראה מוכר משטוטגרט. אולם השינוי החל כולל אופציות רבות ומגוונת. מסך LCD גדול, פקדים לכל מערכות הבקרה והתפעול, וכן ממשק מולטימדיה מלא. הארגונומיה הכללית מאפשרת משיכת התעלה עד לאזור המושבים האחוריים, שם נהנים גם הנוסעים מפתחי המזגן הודות לבקרת אקלים חזקה ומפוצלת – 4 אזורים.

לבחירתכם, פורשה מעמידה קומבינציה של 13 גווני דיפון שונים, לצד שבע רקמות איכותיות עבור הריפודים כולל צבעי קרבון וזית, וכן פיזור של 16 רמקולים, הנדחפים על ידי מערכת שמע תוצרת 'בורמייטסר' הגרמנית המפיקה 1,000 וואט בשל נוכחותם של 16 מגברים(!) וסאב וופר (300 וואט) מאחור.

מלפנים, הנהג והנוסע מקבלים לידיהם שמונה מצבים חשמליים לכוון המושבים, ולא פחות מ-10 כריות אוויר (2 אופציונליות) המגנות על כל הנוסעים ברכב. כל דגמי הפנמרה מגיעים בתוספת של מנגנון 'עצור וסע', הזרקת דלק ישירה, תיבה כפולת מצמדים (גם כאופציה בגרסת ה-S הידנית לה שישה הילוכים) ועמידה בתקן הפליטה 'יורו 5'. בהתאם לגישת היבוא של הנציג המקומי, אם תחפצו נורא גם אתם באחת כזו ותסכימו לפתוח עבורה את העו"ש, גם לכם תהיה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully