וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני נכנסת לכיסים

5.11.2009 / 10:40

יצרנית העל האיטלקית וענקית השעונים 'טאג הוייר' השיקו טלפון סלולרי בהשראה רטרו-מודרנית כמחווה לדגם המורצ'ילאגו -LP640

ללמבורגיני יש טלפון נייד. אבל אל תחשבו לרגע שתוכלו לרכוש אותו בדוכן הקרוב לביתכם ולפרוס את התשלומים לשלוש שנים. טלפון ה'על', ה-MERIDIIST Automobili Lamborghini Phone, אמנם יימכר מסביב לעולם אך ממנו תייצר השותפה לפיתוח יצרנית השעונים 'Tag heuer' רק 1,963 חתיכות לסימול השנה בה נוסדה למבורגיני.

אם בכל זאת תתעקשו להיות בעליו של הטלפון, למבורגיני תחשוף בפניכם את המחיר בתנאי שתגיעו לרכוש אחת ממכוניותיה ועדיף שתהיה זו המורצ'ילאגו LP640 עבורה משודך הטלפון הספורטיבי והיוקרתי כמעיין אביזר משלים. למבורגיני מספרת שבתהליך הפיתוח הושקעו שעות רבות של עבודה ונשקלה האפשרות לייצר עוד פריטים תומכים, אך בהתאם לרוח המודרנית בחרו לבסוף להתמקד באביזר הכי טרנדי בשווקים.

המכשיר עצמו שקוע בחומרים יקרי-ערך. כך למשל עטיפתו עוטה חיפוי פלדת אל-חלד והצבע השחור לובש שכבת טיטניום מחוסמת. אלמנט חביב הוא השימוש בשור המיתולוגי של החברה האיטלקית על גבי כיסוי הסוללה מאחור. זו אגב מאפשרת סטנד-ביי של 28 ימים או 7 שעות דיבור רציפות. מלפנים מביט המחייג בצג שמסגרתו מעוטרת ב-60.5 קראט של קריסטלים נגד שריטות והיכן שאמור להיות ריבוע סתמי לתפעול התכונות, שוב מופיע השור כלחצן שיגור SMS. עכשיו רק נותר לכם להחליט, למי תתקשרו להגיד שקניתם למבורגיני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully