וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה למאזדה BT-50 החדש

17.10.2010 / 10:01

היצרנית היפנית חשפה באוסטרליה את הדור הבא לרכב העבודה BT-50. תנסה לשווקו גם כחלופה לרכב פנאי משפחתי

תחת הכותר 'Sophisticated Beast' (חיה מתוחכמת או כל שילוב דומה אחר), מאזדה הציגה בתערוכת הרכב בסידני אוסטרליה את הדור החדש לטנדר BT-50. על רקע דברים אלה, עורכת שותפתה פורד הצגת בכורה שקטה יותר לתאום הגלובאלי ריינג'ר, החולק עם היפני חלק בולט ממערכות ההנעה והטכנולוגיות. במטרה לעודד את הפצתם, שני הטנדרים מאמצים גישה יותר ידידותית למשפחות וינסו למצוא את מקומם בקרב המטיילים ולאו דווקא בין ערימות הכורכר והחול במתחמי בנייה, כך לטענת היצרניות. האם נכונה להם הצלחה?

לסדרת ה-BT-50 המיוצרת מאז 2006 לא צפויים חיים פשוטים על התפר הדק בין פנאי לעבודה. מאזדה נעדרת רכב שטח ממוקד או למחצה מאז הטריביוט (לפחות באיזורים אלה), ועל כן לא מוגדר ה--BT-50 כאלטרנטיבה טהורה לרכב פנאי. עם זאת, היפני מתהדר בהופעה מאוד נעימה הנגזרת מתוך הקו הזורם של מכוניות מאזדה בשנה האחרונה: הגריל הקדמי רחב ומעוצב, יחידות התאורה הוגדלו והחלק האחורי מפוסל ומחודד באורח ספורטיבי. גם תא הנוסעים עבר מהפכה ונראה כמו העתק למאזדה 3, עם שינוי קל בגוף הקונסולה המרכזי.

בשלב זה, אין מידע אודות המערכות הטמונות במכונית ומאזדה תפרסם את האינפורמציה הרשמית בסמוך לשנה האזרחית החדשה. אולם כמקובל בעבר, היא תעשה שימוש במנועים משותפים על פי חלוקה גאוגרפית כאשר מרביתם מגיעים מהריינג'ר וינועו בהספקים שבין 150 ל-200 כ"ס בשידוך לתיבות ידניות 5 הילוכים, או אוטומטיות עם שישה יחסי-העברה. מערכות השטח תהיינה מעט יותר מתוחכמות, אולם לא צפויים חידושים מרחיקי-לכת בתחום זה.

מיבואנית מאזדה לישראל 'דלק מוטורס' נמסר בעבר לוואלה! רכב כי יקח מעט זמן עד להגעתו של הדור החדש לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully