וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של האיווק

ירון אדרי

16.12.2010 / 8:30

סדנת קאהן מציגה טיזר ראשון לרכב הפנאי הקומפקטי של לנד רובר שיושק ב-2011. אין נתונים אבל מספיק לדעת שקוזוורת' גם בתמונה

לנד רובר בונה רבות על רכב הפנאי החדש שלה איווק. הקרוסאובר הקומפקטי נחשף בתערוכת פריס בתצורה של בין קונספט לגרסת ייצור וחודשיים מאוחר יותר כבר זכו האמריקנים לראות את הגרסה המוגמרת בתערוכת לוס אנג'לס תחת המיתוג ריינג' רובר. מי שעוד בונה לתחילת השיווק בקיץ היא סדנת 'פרויקט קאהן' שכבר מגרה את החושים עם גרסתה שלה.

סדנת קאהן כבר הפיצה גרסאות משופרות פרי יצירתה למותג הבריטי ועזבו לרגע שהוא נמצא בבעלות הודית. הפרויקט המדובר ביותר הוא הריינג' רובר ספורט RS600 ששלח לגלגלים 600 כ"ס וגם האיווק הולך לקבל טיפול דומה. אמנם 600 כ"ס לא יהיו לו, ובינתיים גם לא ידוע כמה בדיוק, אבל תהיו בטוחים שמנוע ה-2.0 ל' לא ישאר עם 240 הסוסים המקוריים.

הספק המנוע עתיד לעלות בצורה נכבדת ולו בשל העובדה כי לצורך המשימה גוייסה סדנת המירוצים קוזוורת'. בינתיים ניאלץ להסתפק בתמונה היחידה שהופצה כטיזר ובה נראית האיווק (שקיבלה שם חדש - איווג) בצבע כחול עמוק, גג לבן וחישוקים תואמים כאשר הכיתוב המחייב COSWORTH הוצמד לדלת מלפנים. כל שנותר עכשיו הוא להמתין בסבלנות להשקתה ואת הזמן אפשר להעביר בניחושים כמה כ"ס היא תקבל. זה בטוח יהיה יותר מ-300.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully