וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: טויטה פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס מצויד במנוע היברידי לו 136 כ"ס, שבעה מושבים וצריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר. המחירים, החל מ-176 אלף שקלים

יבואנית דגמי טויוטה לישראל, יוניון מוטורוס, החלה בשיווק המיניוואן ההיבירידי הראשון מסוגו בעולם - פריוס פלוס. למוביל הנוסעים האקולוגי שבעה מושבים, מנוע בנזין משותף לסדרות הירוקות, צריכת דלק נמוכה במיוחד וציון ירוק 2, כ-96 גק"מ.

לפריוס פלוס, שהוצג לפני כשנה לערך, מנוע היברידי המשלב בנזין וחשמל כפי שמותקן בפריוס ובאוריס המשפחתיות שנמכרות במחזותינו. ההספק המשוקלל של המערכת עומד על 136 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה, בעוד המומנט עומד על 14.4 קג"מ. זמני ההאצה של הפריוס פלוס מורים על 0-100 קמ"ש ב-11.3 שניות ומהירות מרבית 165 קמ"ש. על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת של המיניוואן ההיברידי עומדת על 24.4 ק"מ לליטר וכמו כל דגמיה ההיברידים של טויוטה, לבקרת הסינרג'י דרייב שלושה מצבי תפעול: חשמלי לטווח קצר, מצב "כוח", ומצב ECO.

מידותיו של הפריוס פלוס מלמדות על צמיחה קלה בכמה סעיפים, במיוחד בין שני הקצוות ובמרחקים בין השורות. כך למשל האורך הוא 4.61 מ' (תוספת של 13 ס"מ), רוחבו 1.75 מ', גובהו 1.57 מ' ובסיס הגלגלים 2.78 מ'. סידור ההושבה בו הוא לשבעה אנשים בשלוש שורות, כאשר המרחק בין השורה הראשונה לשנייה צמח ב-35 מ"מ לעומת הפריוס הרגילה. נפח תא המטען של המיניוואן ההיברידי, מתחיל ב-232 ל', מורחב ל-784 ל' ועד 1,750 ל' בקיפול כל שלוש השורות.

בסביבת העבודה של הנהג והנוסע, אבזור נרחב למדיי. במרכז משולבת המערכת עם צג 6.1 אינטש מסדרת 'טויוטה טאץ', וזו כוללת חיבור לדיבורית Bluetooth וחיבורי USB ו-AUX. בהיקף המפרט הכללי, בקרת שיוט, כניסה ללא מפתח, מערכת שמע סטנדרטית עם 6 רמקולים, תא אחסון למשקפיים, משענת יד מרכזית, תא כפפות כפול ועוד. חבילת הבטיחות, מורכבת מ-7 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה ונקודות עיגון לילדים במושבים האחוריים.

המחירים לפריוס פלוס יחלו ב-176 אלף שקלים. במקביל, הודיעה היבואנית על הוזלת מחיר פריוס פלאג-אין (הגרסה הנטענת) בכ-10 אלפים שקלים אל עלות של 180 אלף שקלים.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טויוטה פריוס סי פלוס. אתר יצרן
טויוטה פריוס סי פלוס/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully