וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן וסבסטיאן לואב יתחרו באליפות התיור העולמית

סיטרואן הכריזה רשמית כי תכנס לסבב ה-WTCC בשנה הבאה עם סבסטיאן לואב מאחרי ההגה. "זהו אתגר נפלא עבורנו ועבור היצרן כולו"

כשסבסטיאן לואב הודיע על פרישה מקבוצת הראלי של סיטרואן בתחילת ספטמבר 2012, לא היה ברור לאן פניו של הצרפתי בן ה-39, אלוף הראלי תשע פעמים מועדות. אולם, כל ההשערות נדחקו אמש (שלישי) הצידה כשסיטרואן הודיעה רשמית במטה החברה בוורסאי, כי תתחרה בסבב ה-WTCC, אליפות העולם למכוניות תיור בשנה הבאה, עם לואב כאחד משני הנהגים בצוות.

"סיטרואן רייסינג העבירה את החודשים האחרונים בבדיקה קפדנית אודות האפשרויות השונות ללכת קדימה עם התכנית הזו", כך מנכ"ל סיטרואן בנזה." ה-WTCC מציע לסיטרואן מגוון אפשרויות קידום, בהן סקירה תקשורתית נרחבת, רגולוציות שמתירות הוצאות מבוקרות על חטיבת המירוצים ולו"ז מסודר ומאורגן יותר".

סבסטיאן לואב, שהספיק להתנסות השנה בכמה אירועי אספלט במסלול סגור לצד המחויבות שלו לקבוצת הראלי, אומר שמבחינתו זו גם הזדמנות לבחון את השלב הבא בסיטרואן רייסינג. "זה חלום לחשוב שאנחנו הולכים לכתוב פרק חדש בהיסטוריה. אני כבר לא יכול לחכות לעלות על המסלול ולבחון את המכונית... אני לא מאמין שאוכל לנצח כבר על ההתחלה, אבל אני נחוש להגיע להישגים".

המכוניות המתחרות ב-WTCC הן מקבוצת הקומפקטיות והסלון הבינוניות, בהן סיאט לאון, שברולט קרוז, ב.מ.וו 320, הונדה סיוויק ואפילו לאדה הרוסית. סיטרואן תעשה שימוש במנועי סדרתי בנפח 1.6 ל' טורבו, כנראה תחת ה-C4.אשתקד, זכה באליפות רוברט הוף עם קבוצת שברולט.

סיטרואן לא תנטוש את תכנית הראלי, לא בשנה הקרובה וגם לא בשנה הבאה, ותשאף להגיע לתוצאה הטובה ביותר בסיום העונה הנוכחית. היא מאשרת שהיא תבצע כמה שינויים בסגל הנוכחי של חטיבת הראלי, אולם לא ידועים הפרטים המדוייקים. "אנחנו נשאר ב-WRC. השותפות שלנו עם הספונסר 'אבו-דאבי' וחידושה תאפשרנה המשך הפעילות באליפות העולם, עם יעדים חדשים ומערכות חדשות", כך החברה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully