וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי חושפת את ה-IX25 קונספט

יונדאי הציגה בסין רכב פנאי רעיוני, ix25 שיתחרה בפלח הג'יפונים הקומפקטיים ויצא לשווקים בשנה הבאה. בישראל טרם ידוע מועד הגעתו

יונדאי Ix25 קונספט. אתר יצרן
הצצה ראשונה ליונדאי ix25 החדש/אתר יצרן

יונדאי הציגה בתערוכת הרכב בסין קרוסאובר קומפקטי שיתחרה בקטגורית הג'יפונים: Ix25. החברה פרסמה כי מדובר ברכב עממי שמכוון לשכבות צעירות ויתחרה בקרוסאוברים עירוניים בהם ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור ופיג'ו 2008. יונדאי טרם השתלבה בקטגוריה זו ולמעשה מוכרת כיום רק קרוסאובר בינוני (ix35) ואת אחיו הבכור יונדאי סנטה-פה (גרנדה סנטה פה לא נמכר עדיין במחוזתינו).

שתי התמונות היחידות שפרסמה יונדאי מלמדות על עיצוב שנוסח בהתאם לקו ה-Fluidic Sculpture 2.0 שהתפתח לאחרונה על ידי הולוסטר וה-i10. מידותיו הן כשל כל קרוסאובר ממוצע לפלח זה, כאשר האורך מקצה לקצה הוא 4.27 מ', רוחבו 1.78 מ', גובהו 1.63 מ' ובסיס הגלגלים מתייצב על 2.59 מ'.

יונדאי Ix25 קונספט. אתר יצרן
יונדאי Ix25 קונספט/אתר יצרן

"יונדאי מוטור ממשיכה להתפתח בשוק סיני רווי תחרות ועשיר במכוניות. עתה, עם הצגת הדגם החדש, אנו ערוכים להתרחבות משמעותית, ולהפוך למותג האהוב ביותר בסין", כך הכריז נשיא יונדאי קון סי קוי במסגרת התערוכה בשנגחאי. עוד הוא הוסיף כי "יחד עם הג'נסיס החדשה, יש לנו כלים אסטרטגיים להפוך לשחקנים מובילים בשוק הרכב הגדול בעולם".

ה-ix25 חולק פלטפורמה עם קיה סול, ולפחות לעת זו יישאר בסין במהלך 2014. תחת מכסה המנוע תאכלס יונדאי מנועי GDI קומפקטיים וייתכן שהדגם הבכיר ביותר בסדרה יקבל גם מנוע טורבו 1.6 ל', בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות 6 מהירויות (דאבל קלאץ').

מיבואנית יונדאי כלמוביל נמסר כי טרם ידוע מועד שיווקו בישראל.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully